Reply on: draxter #8704:
tak toto by som uvítal, pretože by sa zišlo stanoviť, aký interval je pre ktorú mestskú časť nevyhnutný v každej časti dňa a podľa toho nastaviť spoje na linkách, prípadne linky. Ja by som navrhoval:Juh II 8/12/15
Juh I 10/15/20
Juh III 20/30/60
Sihoť 8/12/12
Kubra 15/20/30
Kubrica 30/60/60
Nové Zlatovce 8/15/20
Záblatie, Zlatovce 30/60/60
OC Belá 30/30/30
Ak by som nešaškoval moc so súčasným linkovaním tak:
1 ostať ako je v "x", v "a" posilniť na 30 min
2 skoordinovať s 24 do dokonalého prekladu
5 tak ako je, skoordinovať víkend s 3
6 tak ako je, ale víkend s rozumom (po 18tej idú dva spoje a potom už nič?)
8 minimálny interval aj v sedle 30 min, víkend urobiť s L18, 21 a 28 tak, aby spojenie Sihoť - Juh bolo vždy každých 20 min pravidelne a v "x" aby neboli diery väčšie než 15 min
11 posilniť o spoje L17 a niečo aj pridať, v "a" 60min po celý deň a popoludní bez tej DEGEŠSKEJ diery o 14-15tej
13 víkend skoordinovať s L3 a 27 tak, aby spoje šli v "a" každú hodinu zo Záblatia
15 vyrovnať pravidelnosť odchodov z Juhu do taktu, v sedle preložiť s linkou 5, prejazdy riešiť na tejto linke (alebo linke 10)
17 zrušiť, miesto nej posilniť 11
18 v špičke 30min, inak viď L8
21 v "a" 120 min počas celého dňa, nie ako teraz. v Opatovej deň nekončí o 18:30!
22 zrušiť, o jej spoje posilniť niekde linku 1 a niekde linku 8 či 28
23 zrušiť, posilniť na jej úkor 28
50 zastávky na znamenie po celej trase všetky a premávku znovu rozšíriť aj na sobotu
A potom by s,e sa divili, čo by to spravilo, nehovoriac o kĺbakoch a nsprávnych spojoch či ďalších opatreniach (nástup všetkými dverami) a pod. ?
draxter
- využiť podjazd pri Radegaste na jazdu MHD, pretože naozaj linka 1 vozí od sídliska Pred Poľom do Kubry vzduch, s tým však súvisí potom aj úprava na linke 8, nakoľko by nebolo treba až toľko spojov zo sídliska Sihoť III a IV. Vidím však problém v tom, že sa na odbočke z nového kruháča smer Pred poľom neurobila zastávková nika, pretože takto jazdiaca linka MHD (t.j. zo Sihote IV smer Pred poľom) nemá kde zastaviť. Táto spojnica však podľa mňa je zaujímavá aj pre zamestnancov TRENS a okolia, ktorí bývajú na Sihoti III a IV pre dochádzku do práce a tým by zároveň nebolo potrebné mať linku 4 pre Kubru ZŠ, nakoľko od zastávky Pred poľom to nie je ďaleko ku Kubranskej ZŠ.
- kľúčové s ohľadom na využitie MHD vidím urobiť niečo s linkou 22, ktorá je neatraktívna pre tých, čo nejdú len do centra. Ja vy som, pokiaľ by sa ozaj upravila trasa linky 1 na Sihoť IV, navrhoval linku 22 zrušiť, jej spoje včleniť do linky 8 na pravidelný interval 30 min po celý deň a na linke 8 zrušiť viaceré spoje súbežné s linkou 1. Linky 1 a 8 dokonale preložiť a získať pre Trenčín neskutočný interval: 15min v sedle! Pre Juh II by bol veľmi potrebný, pričom by sa odstránila dnešná disproporcia pri intervale liniek 1+22, kedy spoje majú rozostup 10min-30min-20min, čo nie je vhodné (linka 22 ide x:05, linka 1 ide x:15 a x:45). Je to vhodné aj s ohľadom na využitie a nasadenie kĺbových vozidiel na linkách s najväčším potenciálom cestujúcich (linka 1 by spájala Juh - Dlhé Hony - centrum - stanicu - Pod Sokolice - Pred poľom a Sihoť III,IV, čo vnímam veľmi veľmi pozitívne.
- obsluhu Záblatia by naozaj mohla prevziať linka 6, ktorej interval by sa trochu upravil a vlastne by pokryl obdobné územie ako terajšia linka 13. Prípadne by to mohli byť aj vybrané spoje linky 5 (ide k nemocnici)
- výmena konečnej u linky 1 a 8/18 na Sihoti znie zaujímavo, ja som skôr uvažoval s výmenou s linkou 2
- jednoznačne som sa zrušenie linky 23 a za poriadnu linku 28, pretože je to na tejto linke vidno, že najmä večerné spoje linky 28, ktoré boli dobre využité, sa teraz vozia naprázdno
- najnovšie by som bol zato, aby po novom moste jazdili aj dojazdové spoje do SAD-ky s cestujúcimi, nakoľko po 20:30 spojenie z Juhu neexistuje, čo je zlé aj pre priemyselný park a ľudí s trojzmennou prevádzkou zamestnávateľov
- som proti tomu, aby sa z Orechového cestovalo okľukou cez všetky vymetáky, tvoja trasa mi príde celkom vhodná
- rozhodne treba urobiť poriadok na Juhu I a posilniť linku 11, pretože to je nosná linka tejto časti. Ak by cez víkend bol rozostup spojov, tak 20 min interval by bol ešte akceptovateľný aj tu.
- pozorovaním vidím, že kĺbak by sa zišiel viac na linke 24 než na niektorých iných spojoch, avšak radšej stoja vo vozovni cez deň mimo špičku...