Ja vam vravim po dobrom=zabudnite na prestupi u nas! Mam poruchu,opravili mi ju,idem ,letim dajme tomu na stanicu kde prelozime ludi z busu co ma zaskakoval,a to by si nechcel pocut tie reci...dalej ked pozeram aku vekovu kategoriu vozime najviac,a ako su "pohyblivy" ,nie...nechci toto odo mna nikto... ja si to skratka neviem predstavit... a v TN ze ide raz za hodinu linka je uplne postacujuce ...Nie sme na nejake dramaticke zmeny pripraveny ,ved aj dnes zacali vychadzat listky z tlaciarne dlhsie koli reklame a ludia zvyknuty na tie mensie mi ich sklbali este pred roztrihnutim,nic ine nerobim len opravujem hlavu tlaciarne ... skratka TN ma svoje zauzivanekolaje roky rokuce,zmeny by boli bolestive,mali by chaos ludia ale i mi...ale ak sa to raz uskutocni,rad budem casom pri kritike co to prinieslo,ci viac dobreho a ci zleho...
723.6
Paron ale kvôli tomu, že jeden spoj za hodinu končí trasu skôr zavádzať zvlášť linku, tak to môže iba amatér, ktorý nemá čo robiť, tak tlačí cestovné poriadky navyše. To by potom v takej Žiline mali z liniek 21, 22, 24, 26, 27, 29, 30 a 31 trojnásobok, lebo občas tieto linky končia v centre. A nehovorím ešte o prípadoch v MHD, kde napr. každý druhý spoj ide časť trasy zachádzkou alebo po inej ulici, to by sa v Trenčíne nedotlačili cestovných poriadkov zjavne. A ak nevie dopravca vyvesiť správne, aké spoje kam idú, tak to má objednávateľ kontrolovať a sádzať mu pokuty až zčerná! Ak teda nie je problém v občanoch, že im treba iba správne vyznačené odchody v CP a dopravca to nedokáže, resp. je neschopný totálne, tak potom je na objednávateľovi nech zrežíruje nápravu.