Reply on: Tiny #7683:
Trocha scifi: ku každej prestavbe, výstavbe sa vyjadrujú všetky dotknuté orgány. Určenie vodorovného a zvislého značenia odsúhlasuje obec a polícia.
Teda vždy sa ku všetkému vyjadruje aj mesto. To by malo brať na zreteľ aj MHD, ktorú si ono samo objednáva a platí. Teda hájiť záujmy MHD (a vodičov) musí ten predstaviteľ mesta, ktorý ten projekt kontroluje, overuje a odsúhlasuje.
kamaquashy
Kvoli planovanej rekonstrukcii, to fakt nema zmysel, ale ked som vcera videl, ako crossway PAL linky (neviem ktorej uz) pri odbacani na pravu stranu stanice, tam kde stoja PAL suchol spodok voza o asfalt, ked padol, doslova padol do jamy, tak to uz je sila. Najma ked vieme, ze majitelom stanice aj SADky je ta ista firma.
Len som zase zvedavy, ci po tom vyrezani to nechaju aspon 1-2 mesiace vyrezane, tak ako je to na slovensku zvykom. Vsimol som si, ze frezovat zacali uz aj na gen.Svobodu a Saratovskej ulici. Len fakt nechapem ten zmysel, nechat to vyfrezovane nejaky mesiac, nech tam ta voda znova pozateka, aby sme mohli frezovat potom znovu, ked to popraska, ze.
Co sa tyka autobusov - neverim, ze vydrzia tolko kolko by mali. Ved aj na tych novych crosswayoch uz pocut ako tlmice klepocu. Vazne by mali nakupit vznasadla pre MHD.