takže súbehy, vláčiky resp. intervaly na spoločných úsekoch si pozrite aj tu:
linka 1+11 (krásna ukážka toho, ako to vyzerá v Kubrej): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-11.html?d=20120901
linka 2+24 (krásna ukážka súbehu na takmer identickej trase): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/2-24.html?d=20120901
linka 1+22 (ukážka, ako sa 15-20 min pravidelný interval rozbil) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-22.html?d=20120901
linka 23+28 (nepreklad spojov a výsledok redukcie na Juhu III) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/23-28.html?d=20120901
linka 3+15 (výsledok jedného z lepších riešení v novom CP) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/3-15.html?d=20120901
linka 1+8+22 (pre najvyťaženejšiu trasu do centra) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-8-22.html?d=20120901
linka 1+11 (krásna ukážka toho, ako to vyzerá v Kubrej): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-11.html?d=20120901
linka 2+24 (krásna ukážka súbehu na takmer identickej trase): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/2-24.html?d=20120901
linka 1+22 (ukážka, ako sa 15-20 min pravidelný interval rozbil) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-22.html?d=20120901
linka 23+28 (nepreklad spojov a výsledok redukcie na Juhu III) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/23-28.html?d=20120901
linka 3+15 (výsledok jedného z lepších riešení v novom CP) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/3-15.html?d=20120901
linka 1+8+22 (pre najvyťaženejšiu trasu do centra) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-8-22.html?d=20120901
draxter
05: 38(2)
06: 22(24)
07: 03(2)
08: 03(2) 32(24)
09: 03(2)
10: 32(24)
11: 03(2) 32(24)
12: 03(2) 32(24)
13: 05(2)
14: 05(2) 32(24)
15: 05(2) 32(24)
16: 03(2) 22(24) 52(24) - otázka je, či by sa neoplatilo radšej jeden spoj L24 prehodiť na 17:32
17: 03(2)
18: 03(2) 32(24)
19: 03(2) 32(24)
20: 03(2) 32(24)
21: 26(24)
22: 21(24