Ešte k tej kapacite:
Slovač keď vstúpi do autobusu a všetky miesta na sedenie sú plné, aj nejakí ľudia stoja - tak je to plný autobus. Normová kapacita je pre sólo cca 75 (podľa výrobcu) a maximálna kapacita je 120 (merané v BA, ale študentmi, keby že ľudia, tak menej...). U kĺbaku je normová cca 120-135 a maximálna 210-220.
Ono to u nás je podobné ako s pocitovou teplotou. Naučili sme sa na Slovensku to takto rešpektovať.
Slovač keď vstúpi do autobusu a všetky miesta na sedenie sú plné, aj nejakí ľudia stoja - tak je to plný autobus. Normová kapacita je pre sólo cca 75 (podľa výrobcu) a maximálna kapacita je 120 (merané v BA, ale študentmi, keby že ľudia, tak menej...). U kĺbaku je normová cca 120-135 a maximálna 210-220.
Ono to u nás je podobné ako s pocitovou teplotou. Naučili sme sa na Slovensku to takto rešpektovať.
kvorka
K tomu výpadku v hodine, určite to bude preto ako píšeš; tiež som proti, lebo je to také polovičaté riešenie. A najmä by ma zaujímal počet prejazdov. Neverím, že by vozy zo Sihote, Kubry či stanice, ktoré neparkujú v MHT, nešli na prejazde do SAD na Zlatovskú: mohli by preto ísť na linke (6,7) a tiež by to trochu zlepšilo tú oblsužnosť. Ale toto je len teória.