Reply on: riki1 #4905:
myslim si ze dlhodobe riesenie to nieje, aj ked mali by mat 16 rokov(co je akurat na hranici) a to je pisane, ale moc sa mi to nevidi, skor by som povedal ze maju okolo 20 a hento oficialne ciselko je zfusovane, ale to je len dohad. Nevie niekto do ktoreho roku sa vyrabali karosy C734 a ci to vobec su C734? Pretoze zaujimave je to ze priestor pre kociky bol v nich vytvoreny tak ze boli vymontovane sedadla. Nemali nahodou primestske busy aj miesto pre kocik/batozinu? potom by to bol dokonca dialnovy nie prim. bus.Pravdepodobne budu este zakupene nove vozidla, ale o tom rozhodne mesto a kedze volby robia svoje je dost mozne ze pan primator cosi kupi
ale som sa zhodol s viacerymi ze tieto stare karosicky su omnoho pohodlnejsie ako Cross LE aj z pohladu vodica aj cestujuceho
milan005
Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi