Reply on: capaCity #2032:
no ty myslis asi nieco ine, vsimni si ju v najblizsej dobe kym to nezafarbia nacerveno, to ma cely predok druhy. to pri kolese som si ani nevsimol;-) ale inac busy na to ze su nove su uz dost dorichtovane, aj klby, napr. 53 od strany dveri, viem ze uz aj 54 mala buracku na sihoti, 37 obdrzala nedavno tiez biely predny naraznik, ale uz ho tusim zafarbili. zaujimave boli aj napr. cerveno-biele dvere na bielej karose #86 ktore sa aj tak v TN bezne nepouzivali alebo plech z cerveno-bielej karosy pod oknom vodica na #77
Marko1
K B 731 v Trencine:
Zial, do cca. 1999 som si SPZ autobusov prakticky nezapisoval (zaujimali ma vzdy iba ev. c.). Preto som sa na autobusy az tak detailne nesustredil. Kedze koncom 90. rokov uz odchadzalo do vysluzby vela zaujimavych vozidiel, zacal som sa blizsie zaoberat aj SPZ. Na vyrobnom stitku mozem potvdrit TN-681 AM/I, ktory bol B731.20. V tom case este v prevadzke jazdili busy so svojim povodnym naterom z vyroby (resp. iba s jeho ciastocnou obnovou), ktore mali vzadu stitky „KAROSA B 731“. Tento stitok mali TN 99-04 a TN 99-31. Ako u vacsiny podnikov SAD boli rekonstruovane na „paku“. Typ B 731 je preto potrebne hladat v dodavkach z obdobia zrejme do roku 1989 (teda s „okolitou“ SPZ - tie vsak uz mali vzadu stitky strhnute). Doveryhodne zdroje som vsak zatial nepresiel (a nenasiel), preto ani moje uvahy neuvadzam.
Este jedna poznamka:
Pokracovanie „Trolejbusy v Trencine? – cast 2.“ je vzhladom na moju vytazenost v dohladnosti niekolkych rokov. Ale kto chce a ma cas, moze to spracovat. Podklady by sa mali dat ziskat na Mestskom urade - odbor dopravy alebo mozno Juraj by mohol zistit, ci este nieco zostalo v SADke...