Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas153cv #16794:
Zial neda mi len suhlasit, stanicu zas projektoval klobaskovy inžinier "ze" Skalice. Presne uz dnes vidim lave odbocenie okolo rotundy a davanie prednosti nekonecnej kolone aut od dubnice co si skracuju cestu, nasledne znova pripojenie a davanie prednosti z toho isteho smeru.... Ale ano mozno len ja som nestudoval slovensky oxford aby som tomu chapal. Ale zdravý, uz vobec nie sedliacky rozum sa dnes nenosi. Viva sidlisko pri stanici, vid zmena UP v merine a na stanici na terajšom PAL nastupisku. Hold Džordžik nam zase raz ukaze kto je panom situacie, zial obcan ani mesto to nebude.... Viva slovakia... Ps: posledný nech zhasne
Reply on: kvorka #16792:
toto sa pripomienkovalo viac krat ak sa nemylim(aj ja osobne som to pripomienkoval) - odpoved myslim bola, ze bude vypracovany novy Prevadzkovy poriadok stanice s ktorym je kazdy navstevnik povinny sa oboznamit a budu tam zabradlia, aby bola aj fyzicka prekazka. Nechcem byt skepticky, ale viaceri uz vedia ako to dopadne a ako taky clovek beziac z MHDcky na vlak(lebo sak autobus stal v kolone v zapchatom meste) sa bude pozerat vokol seba ked bude prechadzat cez celu stanicu...
Reply on: theo #16777:
Ono sa sice nemylis, ale ten autobus bude musiet prejst " vnutrom stanice " aby nasledne vysiel von. Na papieri to moze vyzerat pekne, problem nastava v pripade meskania autobusov - krasny priklad bol vidiet v Brne na stanici U hotelu Grand, kde v pripade stretnutia viacerych vozov nebolo mozne prejst na nastupistia 3 a viac. Takyto problem Trencin nemal, podla mna sa zbytocne vyrobil problem ktory tu nebol. Z pohladu cestujuceho to nieje nic katastrofalne, zazije to mozno raz za mesiac, no z pohladu vodica zazivajuc toto par krat do tyzdna sa jedna o zbytocnu pridanu zataz.
Reply on: kvorka #16790:
A divím sa, že to je takto. Toľko kolíznych možností teraz bude, vieme ako ľudia budú prebehovať. V roku 1945 keď sa otvorila stanica mali viac rozumu než teraz.
Reply on: theo #16787:
Končiace spoje PAL majú obsluhovať rovnaké zastávky ako MHD.
Reply on: theo #16787:
Presne tak. MHD mala stáť rovnako ako teraz pri budove stanice. Cieľom je čo? Kšefty. Pozemok, ktorý súčasné vedenie mesta "darovalo" investorovi, hoci sa úspešne súdilo. A toto je tiež jeden z dôvodov, aby sa prestal Rybníček hrať na férového. A aj všetci, čo hlasovali za tento prevod.
Ako viem pridať fotografiu do galérie tu na IMHD?
Reply on: Pablo #16782:
Tak ale stále vodič by nemal ísť do zákazu vjazdu. Transdev tiež hovorí že kvôli nehode na križovatke. Ale podľá mňa stále autobus by nemal ísť v protismere v zákaze vjazdu
Reply on: kvorka #16783:
Časť terajších nástupíšť regionálnej dopravy pri Železničnej ulici bude parkovisko pre autobusy a taxi. Ale nepredpokladám, že sa tak využije celá terajšia plocha regionálnej časti, čo bude na tom zvyšku, netuším.

Projekt samotný je OK, horšie vnímam polohy jednotlivých zastávok.
Čiže najmenej využívaná diaľková hneď vedľa železnice,
trocha ďalej viac využívaná regionálna
a najďalej od železnice tá najvyťaženejšia MHD.
Asi aby sa maximalizovalo riziko stretu peších s autobusmi.

A je dosť možné, že sa nájde nejaký polovodič, čo na modrom autobuse prifrčí od Trenčianskej Teplej po Železničnej, cestujúcich vyhodí na nikách pre MHD a bude frčať ďalej na Hasičskú. Aby sa vyhol odbáčaniu na výstupištia regionálnej dopravy v strede a mohol trocha blokovať MHD...
Reply on: SaFi #16781:
Nerobil by som z toho vedu, snáď dispečerovi hlásil. Len tá jednosmerka bude problém
Reply on: SaFi #16781:
Stalo sa. Predpokladám, že v snahe ,,vec napraviť,, buď opomenul pán šofér, alebo mu nejaký nemúdry cestujúci poradil , aby šiel tadiaľ. Dalo sa v minulosti. 😉
Reply on: theo #16779:
Určite sa bude diskutovať. Až , keď sa dielo podarí, teda ukončí. Ako prvé pôjde má dať / dal. Tak do čakania priatelia aj doľno paprčiari. . 🤒
Reply on: theo #16779:
Nie je to bieda, oproti tomuto čo tam pôvodne malo byť. A čo so súčasným nastupiskom RAL?
Reply on: SaFi #16781:
Predpokladám že kvôli dopravnej nehode ktorá spôsobila chvíľkovú neprejazdnost krizovatky dlhe hony/inovecka
Dnes asi o 13:47 išla linka číslo 1 smer Sihoť IV autobus #451 po ulici Strojárenská. Vynechal zastávku Inovecká stred a odbočil na ulicu Strojárenská do zákazu vjazdu a do protismeru. Neviem čo to vodiča napadlo.
Reply on: kvorka #16778:
Najbližšie k staničnej budove by mali stáť diaľkové linky. Potom vo vnútri by mali mať nástupištia linky RAD a MHD bude mať nástupištia až ako posledné pri Železničnej.
Reply on: kvorka #16778:
To bude celá autobusová stanica, takže regionálna a diaľková doprava.

Som zvedavý, či aj tento (pre verejnosť zjavne nepriaznivejší) projekt na organizáciu dopravy vyprodukuje toľko diskusie, ako 2€...
Reply on: theo #16777:
Dúfam, že máš pravdu. A potom tam inde bude stáť čo?
Reply on: kvorka #16776:
Ak sa nemýlim, MHD bude stáť hneď vedľa Železničnej. Dobrých 80 metrov rovnej línie. Nižšie je odkaz na presný čas, kde vidieť rovnú líniu čiastočne osadeného kasselského obrubníka, už teraz výrazne dlhší než 10 metrov...

https://youtu.be/SOc780YQRdk?t=275
Vylezie sa tam klbak na tie zastávky? Môj odhad je, že majú len do 13m: https://youtu.be/SOc780YQRdk?si=z0tHv-77czEidKeW

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.