Reply on: TomoSK #14752:
Je to kritika oboch. Dnes len jeden a po novom sa jednotka 13:30 sa nestíha, to mu len konci hodina,a 13:45 je neskoro. 23 pôjde až 13:55, takže ostáva len 1/8. 13:36 a 13:37 chodili 1 a 22 dakedy a úplne natrieskane.
tomas153cv
Tak su data a predpoklady o tom ze 11tku vyuziva malo ludi na ten ucel na ktory bola vymyslene, zaroven vsak tu mame giganticky odpor obyvatelov mesta(to su zrejme vsetci ti ktori tu 11tku nevyuzivaju) a zakoncime to statusom na fb stranke mesta Trencin a DNP o.z. kde sa hrdo pysia ze doslo najmenej staznosti od kedy sa menil CP. Ja neviem bábo, ale rad ze kde sa stala chyba. Iste, da sa to okecat tak ze su tu staznosti na jednu konkretnu linku. Ale slovo " giganticky odpor " v kontexte s "najmenej staznosti" je blbost ako voda v kosi.
Zrejme zaposobila aj debata ohladom informovanosti. Sice to nieje uplne idealne(mohlo to byt urcite skor) ale je perfektne ze urcitej cielovej skupine sa autori snazia autori dostat informacie prostrednictvom videa. Zaroven sa nezabudlo aj na tych ostatnych a to cez INFO Trencin. Pablo to napisal vcelku trefne. Verim ze cim vyse sa budeme blizit k 1.11, tym sa to bude viac stupnovat.
Co vsak urcite ocenujem je zapracovanie jasnych podmienok o prestupe pre vodicov. Myslim ze toto je ozaj krok dopredu. Otazkou vsak stale zostava, ako to bude implementovane celkovo - ci o tom budu vediet cestujuci oficialnou cestou, ci soferi budu mat nedajboze postihy pokial sa bude tie 3 min cakat, ako to ovplyvni celkovu navaznost spojov, atd atd. Inak dobuducna v ramci integrovanej dopravy si viem predstavit podobne zalezitosti celokrajovo, to by bola parada.