Reply on: pešiak #13125:
Pozeral som do pravidiel v BA i tu v TN, ohľadne signalizácie čakajúcim cestujúcim na zastávke , ktorá je na znamenie / v BA oddnes všetky pre vybrané dopravné prostriedky/. 1. Ba - c) nastupovať do vozidla a vystupovať z neho iba na zastávkach alebo staniciach, keď vozidlo
stojí. Ak ide o zastávku označenú v cestovnom poriadku ako „zastávka na znamenie“3,
cestujúci, ktorý chce nastúpiť do vozidla, musí stáť na nástupišti zastávky tak, aby ho vodič
prichádzajúceho vozidla mohol vidieť; / teda môj dovetok - stojí a rukami, či nohami nič nerobí/.
2. V Tn - na zastávke musí cestujúci stáť a zdvihnutím ruky signalizuje , že chce nastúpiť do vozidla viz. Postavenie a povinnosti cestujúceho Čl. 4 , bod. 9 z Prepravného poriadku Transdev.
Samozrejme nespochybňujem ani jeden ani druhý spôsob znamenia. .
draxter
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.