Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Michal Mazánik #12606:
Kombinovať všetky farby na vozidle som ani nechcel, to by naozaj nemuselo vyzerať dobre, ale skôr mi pripadá pri NS lepšie mať schému rovnakú ako Nitra (akurát by som tam vrátil ten čierny pás nad oknami), len namiesto tej modrej by bola červená, prípadne s tým rozdielom, že by tá lajna medzi bokmi a predným čelom mohla byť biela.

Takto mi to skôr pripomína Plzeň:
https://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/238222

Inak, neviem prečo, ja som mal Trenčín vždy viac spojený práve s modrou farbou, ale asi to bude erbom, kde práve modrá prevláda, ale všimol som si, že mestská vlajka je červeno-biela, takže výber farieb je podľa mňa OK.
Reply on: 733thunder #12603:
Tak ale to nie je vytesané do kameňa. Myslím, že v prípade verejného tlaku a následnej požiadavky objednávateľa dopravca rád vyhovie.

Rovnako sa roky hovorilo, že harmoniky "nemôžu" jazdiť cez víkend a pritom stačilo pár podnetov a stretnutí a počas adventných víkendov sme mali kĺbovú L24.
Reply on: Dispecer #12605:
Tak ja osobne som rád, že bola zvolená tradičná farebná kombinácia. Úprimne, mestská vizuálna identita pozostáva snáď zo 4 či 5 farieb a takéto pestrofarebné autobusy by boli všetko, len nie vkusné.

Rovnako tak sme sa rozhodli upustiť od farieb mesta aj pri nových označníkoch.
Reply on: TeBeCe #12601:
Prešov už nemal prachy na SOR-ky, tak ich kúpil Transdev? 😂

Edit: Aha, na lepších fotkách vidno, že ten spodný pás nie je tmavší... 😂
https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/2/76/7623262/7623262.jpg?rev=2

Každopádne, ku grafickej komunikácii mesta, ktorú ako občasný návštevník vnímam, mi akosi tá tradičná mestko-karosácka verzia náteru nesedí... 🤔
To že sa nebude meniť cestovného je chyba. Mali sa zrušiť papierové lístky, ostal by iba núdzový za 1 €. Budú aspoň označovače na platobné karty pri všetkých dverách alebo iba pri jedných?
Reply on: kvorka #12598:
Sklamem Ta.Piaty klbovy bude zalozny.Mesto pozadovalo 4 klbove do premavky a jeden zalozny klbovy.
Reply on: mathre #12600:
Zánovný Cross imho nespĺňa nové štandardy, takže ho asi Transdev neprevezme.
Reply on: mathre #12600:
NSG 12 a NSG 18
Tak čo môžeme podľa vás očakávať? NS 12 a NS 18? Či máte iný typ na autobusy? Inak ten zánovný Cross čo jazdí prevezme Transdev? Nebola nejaká taká dohoda?
Reply on: kvorka #12598:
Súhlasím.
Konečne sa dočkáme nasadenia 5 kĺbových vozidiel bez hlúpych výhovoriek. To piate poradie by kľudne mohla byť celodenka na 24.
A nový dopravca snáď konečne zistí, že na linke 24 a 25 musí kĺbak vypraviť i ráno cez víkend.
Reply on: kvorka #12596:
Dobre ďakujem.
Mesto bude 16.2.2022 na svojom webe informovať.
MsZ TN aktualne schvalilo zmluvu s novym dopravcom.
Reply on: kvorka #12593:
A môžem sa opýtať, že kde nájdem tu tlačovku?
16.2. bude tlačovka mesta k zmluve na MHD a podrobnostiam 👍
Reply on: theo #12591:
Ďakujem za odpoveď. Dom vlastníme, je to dedičstvo po starých rodičoch. Ale ak by sme ten dom mali predať, tak to už rovno zostaneme v okolí BA, tu máme kde bývať a aspoň nebudeme musieť meniť zamestnanie 🙂
Reply on: barack40 #12590:
Zmluva TSK so SAD TN platí do 2023 a nepredpokladám, že by umožňovala nejaké výrazné zmeny, oproti dohodnutému (existujúcemu) objemu výkonov.

Čo bude potom, čiastočne napovedia výsledky volieb do VÚC, ktoré budú tento rok na jeseň. Jediné čo som zachytil niekedy pred vianocami v zákrute na Slovenskom rozhlase niečo o tom, že v TSK sa uvažuje o spoločnom podniku so SAD.

Ale ak aj niekto má kuloárne informácie, bude to varenie z vody:
- rastie dopyt po individuálnej automobilovej doprave
- rastú tlaky proti individuálnej automobilovej doprave
- autá zdražujú
- mzdy rastú

Viem, že takú radu asi nechceš počuť, ale pokiaľ v tej obci už vlastníte dom, tak ho predajte a kúpte byt priamo v PB alebo dom v obci alebo blízkom meste s dostupnou vlakovou zastávkou.
Ahojte ľudkovia, mám otázku.

Nedávno som si študoval plán dopravnej obsluhy TSK a bol som negatívne prekvapený. V Pláne sa uvažuje s výraznou redukciou výkonov v prímestskej doprave (v minimalistickom variante snáď až o 50% oproti dnešku). Rozsah premávky PAD je tam navrhovaný len do 19:00, navrhované intervaly mimo špičiek sú pri väčšine liniek 90 - 120 minút v závislosti od variantu a cez víkendy dokonca 180 - 240 minút v závislosti od variantu. Toto rozhodne nie je použiteľná doprava, to už potom nemusí okrem školských spojov jazdiť nič.

Preto sa pýtam, či tu náhodou nie je niekto, kto do toho trošku aj zákulisne vidí. Či sa naozaj plánuje zredukovať objednávka PAD na úroveň, akú navrhuje PDO, alebo je ten PDO vyhotovený "len aby bol" a prípadne sa neskôr vypracuje nový? Veď tie intervaly mi prídu ako keby vycucané z prsta.

S manželkou totiž zvažujeme presťahovanie sa z okolia Bratislavy do okresu PB. Do obce, kde dnes funguje PAD veľmi dobre (síce je v tých CP klasický SADistický bordel, ale jazdí to často, aj cez víkendy prakticky do hodiny vždy niečo ide, posledné spoje idú neskoro večer). Ak by ale v dohľadnej dobe mala PAD výrazne zredukovať, tak budeme zvažovať, či do toho ísť. Auto síce máme, ale aj dnes často využívame VHD a život v dedine s nefunkčnou VHD si pravdupovediac ani nevieme predstaviť.

Ospravedlňujem sa za OT. Moja otázka sa týka všeobecne celého kraja a snáď by tu na fóre mohol byť niekto, kto do toho trošku vidí. Za odpovede vopred ďakujem.
Je čas aj na zmeny:
- z linky 6 vyčleniť pod linku 16 spoje AS-Priemyselný park
- obratisko z Zlatovciach/Istebníku
- zrušiť linku 23 a jej spoje dať pod 28/22
- linky 3, 13, 27, 31 spojiť do jednej rozumnej
- posilniť obsluhu Juhu I cez víkend a Juhu III večer

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.