Reply on: Jacob #12522:
Kristepane, veď ak má mesto v podmienkach súťaže, že 100% vozoparku bude nízkopodlažný, tak asi s Crossom LE by sa nemohli do súťaže zapojiť, lebo by nevyhrali... Ak si mesto nastaví podmienky, ktoré bude aj potom reálne kontrolovať, tak nech ich jazdí pre mňa za mňa aj SAD Trenčín alebo Wiener Linien, ak ich splnia... Ako ja nemám chuť zastávať trenčiansku SAD, ale tuto asi stále nechápeme, akým spôsobom funguje výkon vo verejnom záujme, pravda?...
Jacob
Tu nejde pri kúpe autobusov o tom, že ak im zmluva končí o rok-dva-tri sa to neoplatí. SAD-ka tu je omnoho viac rokov za, ktoré mala nakúpiť nové autobusy!! A stalo sa? Nie. Mesto to nechcelo tak oni nekonali a doteraz tu jazdíme v hnojoch typu B952 a už ani tie Crosswaye pomaly nie sú vyhovujúce a starnú takisto. A nenaletím nikomu kto mi povie, že sa to nedalo nakupovať nové autobusy, keď v iných mestách sa to dá. Však pozrime ako pekne sa nakupovali/nakupujú postupne autobusy pri PAD lebo TSK má zjavne väčší záujem ako mesto Trenčín. Keby sa na MHD obstarávali hoc aj 3 autobusy ročne tak stále lepšie ako nič a postupne sa krásne obnoví vozový park a v prípade ak by SAD-ke skončila zmluva a niekto iný by to prebral tak stále je tu možnosť, že to novému dopravcovi odpredá. Aj tak teraz ako píšeš môže SAD-ka si predať na Bazoši svoje haraburdy, aj to skôr sú hodné do šrotu.