Reply on: theo #12405:
Je úplne scestné uvažovať, žeby PAD nahradila MHD na úseku Laugaricio - centrum (strana 18), to hádam nik nemyslel vážne. MHD už teraz nestíha tento prúd, chcelo by to kĺbak a oni tvrdia, žeby to PAD mohla nahradiť - z čoho preboha vychádzajú? A v Zlatovciach PAD predsa ani nepremáva (jedine ak autori považujú aj Novú Zlatovce, čo je iná časť, alebo Istebník a Orechové za Zlatovce). Ja som z výsledku dosť sklamaný. PAD môže pomôcť práve v Orechovom, Biskupiciach, Istebníku, Opatovej alebo Kvetnej, ak by došlo k úpravám. Ale istotne NIE medzi Laugariciom a centrom,
draxter
Ja osobne by som tiež skúsil vrátiť linku 28 do podoby pred redukciou. Ak vidíme Juh III, tam ponuka po 18:30 končí. To nie je ani v Záblatí a ani v Nozdrkovciach. A na Sihoti tiež vidno, že linka 8 a 24 ide po 20:00 tak, že linka 24 ide 10 min po linke 8. Tam by sa presne hodil spoj linky 28, čo by odchádzal na Sihoť z Hasičskej cca 21:00 (celotýždenne) a vyplnil by tú obrovskú dieru, čo tam je. Takže áno, linku 28 posilniť, možno aj na úkor spojov linky 23.
K 7/17 tiež súhlasím, treba tam pridať ponuku po 22:00, takto sa len prázdne km využijú. Trebalo by však poznať reálne obehy.
Záblatie, Zlatovce či Istebník nevyriešime, kým si mesto nevyrieši otoč. Treba zastávku aj na Brnianskej, už i nový Kaufland si ju pýta, ale mesto spí....ako obvykle. Tu by som navrhoval, aby linky 3/13 boli presmerované na Juh I a zlúčené do jednej linky (3). A na ňu prevedené i víkendové spoje z linky 5. Jednak by sa tým doplniť víkend na 20 min a jednak aj v "x" pekných 15 min bez toho jedného výpadku.
K iným úpravám: zrušiť linku 31 a posilniť buď 3 alebo 27. Zvážil by som predĺženie liniek 22 alebo 23 až Pod Sokolice pred bránu TMM.