Reply on: draxter #12416:
Čo sa týka tých spojov 3 a 11, to chceš aby L6 zachádzala už aj do VOP?
Okrem nich je to linka spojovacia, spoje prichádzajú alebo pokračujú na iných linkách.
3 - pôvodne ako prejazd, ale načo má ísť bus naprázdno keď môže poslúžiť napr. nejakému cestujúcemu ktorý sa potrebuje dostať z Istebníka na stanicu.
13 - prichádza z Trenč. Závady, pokračuje do Opatoviec.
5 - hradí spoj 406/12, ktorý počas prázdnin nepremáva avšak v minulosti premával ale bol zrušený. Aby sa cestujúci z Nemšovej a Skalky mali ako dostať k SAD.
11 - Vytvára prípoj pracujúcim VOP k Úspechu, kde si už môžu prestúpiť na prímestské spoje všetkými smermi.
7 - pokračuje do Omšenia.
4 - prichádza z Trnávky.
20 - pokračuje na Vlčí Vrch.
2 - zváža pracujúcich vo VOP, ktorí sa na stanicu dovezú prímestskými spojmi z okolitých dedín.
8 - prichádza z Dolnej Poruby.
10 - pokračuje do Horného Srnia.
6 - prichádza z Dolnej Poruby.
Po integrácii by to však bolo len s ohľadom na výpravu vozidiel. Inak by to už bolo jedno.
draxter
Ja osobne by som tiež skúsil vrátiť linku 28 do podoby pred redukciou. Ak vidíme Juh III, tam ponuka po 18:30 končí. To nie je ani v Záblatí a ani v Nozdrkovciach. A na Sihoti tiež vidno, že linka 8 a 24 ide po 20:00 tak, že linka 24 ide 10 min po linke 8. Tam by sa presne hodil spoj linky 28, čo by odchádzal na Sihoť z Hasičskej cca 21:00 (celotýždenne) a vyplnil by tú obrovskú dieru, čo tam je. Takže áno, linku 28 posilniť, možno aj na úkor spojov linky 23.
K 7/17 tiež súhlasím, treba tam pridať ponuku po 22:00, takto sa len prázdne km využijú. Trebalo by však poznať reálne obehy.
Záblatie, Zlatovce či Istebník nevyriešime, kým si mesto nevyrieši otoč. Treba zastávku aj na Brnianskej, už i nový Kaufland si ju pýta, ale mesto spí....ako obvykle. Tu by som navrhoval, aby linky 3/13 boli presmerované na Juh I a zlúčené do jednej linky (3). A na ňu prevedené i víkendové spoje z linky 5. Jednak by sa tým doplniť víkend na 20 min a jednak aj v "x" pekných 15 min bez toho jedného výpadku.
K iným úpravám: zrušiť linku 31 a posilniť buď 3 alebo 27. Zvážil by som predĺženie liniek 22 alebo 23 až Pod Sokolice pred bránu TMM.