Reply on: Michal Mazánik #12044:
V prípade Zlatovskej súhlasím, zjednotiť názov, zbytočne je ten názov taký dlhý, a možno nebolo by treba riešiť presun zastávky keďže by stačilo keby bola zastávka MHD tam kde je teraz zastávka PAD, a bolo by to vyriešené, zastávke pre PAD je mierne oproti tej nákupné stredisko. Len to by sa niekomu toto chcelo riešiť a následne buď presunúť prístršok z Zlatovskej bližšie, alebo ho odstrániť.
Michal Mazánik
Zmeny možno zhrnúť asi takto:
- Linka 11 nebude v smere do centra zastavovať na zastávke Inovecká, stred. Zastávky Inovecká, stred a Dlhé Hony sú síce blízko, no takéto riešenie považujem za absolútne nesprávne. To, že linka nebude obsluhovať zastávku, okolo ktorej jazdí sa začína podobať na náhodné odchody v prímestskej doprave.
Nehovoriac o tom, že obe zastávky - Inovecká, stred aj Dlhé Hony - sú obojsmerne dostatočne využívané.
Ak už bolo nevyhnutné predĺžiť vzdialenosti medzi zastávkami, vhodnejšie by bolo napríklad presmerovanie na trasu linky 5. Cestujúci by tak nemali zmätok, na ktorý smer linka kde zastavuje.
- Ďalej dochádza k drobným posunom spojov, v rozsahu do 5 minút. Úpravou spojov niekde prichádza k lepšiemu spoločnému intervalu liniek, niekde naopak k horšiemu.
- Pridáva sa zachádzka spoja 11 linky 7 do Priemyselného parku (ide o okružný spoj z Juhu).
Naďalej tak neprichádza k vyriešeniu tragikomickej situácie linky 31 a zastávok na Bratislavskej a neprichádza ani k inej koncepčnej zmene, ktorá by zvyšovala prehľadnosť a konkurencie schopnosť MHD. Takými zmenami by boli napríklad posilnenie víkendovej dopravy na Juh I, vyriešenie obsluhy Istebníka kam jazdia 4 linky, avšak každá so slabým "intervalom" či zvýšenie počtu garantovaných nízkopodlažnažných spojov.
Možné by bolo aj rozšírenie počtu zastávok na znamenie, ktoré sa minulý rok nezrealizovalo v dostatočnej miere. A o nasadzovaní kĺbových vozidiel je asi už aj škoda písať