Reply on: Marek6283 #12019:
Lenže si porovnaj cenu ojazdeného a nového, státisícový rozdiel, a asi to je nemožné keď nejaký MBA. Peter Hošták PhD. v zápisnici čo tu bola postnutá uviedol: "vysvetlil, že to súvisí so zmluvou so SAD a.s., kde nám poskytujúvýkony, medzi ktoré patrí aj prevádzka autobusov, pričom sme išli cestou predĺženia zmluvy a kde
sme sa dohodli, že odpisované autobusy sa nebudú nahrádzať novými, pretože nám zmluva vyprší
behom štyroch rokov a nemalo by to zmysel."
Zároveň stále nechápem, ako mohli na priamo predĺžiť zmluvu bez nejakej súťaže, už by to chcelo zjavne zmeniť dopravcu keďže tento ako sa zdá je neschopný obnoviť svoj vozový park či hocičo iné, za tým ale niečo musí byť, mesto je zjavne asi spokojné s ich výkonom, keďže ich to asi moc nestojí keď nenakupujú sa nové autobusy, a súťaž nespravili lebo keby zmenil sa dopravca tak by určite nastala zmena a tým viac peňazí pre mesto, zároveň ak má takýto prístup mesto k MHD a je objednávateľom a nemá taký záujem o rozvíjanie tak nech radšej skončí s spoluprácou. Lebo takto sa to nedá, lebo myslieť, si, že pokiaľ všetko funguje tak je to v pohode, ale ono to nie je v pohode, vozový park chce už obnovu, chcelo by to aj nové spoje, posilniť aktuálne, to nie je len tak, že v roku 2016 bola veľká zmena a následne sa nič nebude diať.
Jacob
Možno sa to už riešilo, ale pri tej GO (veľkej oprave) sa čo také opraví? Nejaké veci v motore čo je potrebné vymeniť, prípadne interiér, exteriér, a to reálne typujem, že tiež dosť vyjde taká generálka, a to je na zváženie či sa to oplatí, čo reálne ani nie, vrážať niečo vôbec do takých autobusov, ktoré už fakt o pár rokov budú musieť ísť preč.
Chcelo by to proste ako som už dávnejšie spomínal, obnovu vozového parku ako pri PAD, tam je dobre spravená, len tam je asi výhoda, že je objednávateľ TSK, a zároveň u PAD je to iný prípad, kde je viac autobusov, ale reálne u MHD by tá obnova trvala menej, prípadne aj keby nebola v veľkom množstve, ale dajme tomu tak raz za rok 5 autobusov, alebo raz za polroka 3 autobusy dajme tomu.
To bude sranda, keď pomaličky budú vyraďovať 952 a následne narýchlo niečo kúpia, a tak to bude vyzerať.
Ale čo tu riešiť vlastne MHD, mesto aj tak samo odrádza od MHD a radí ľudom presadnúť do auta, keď radšej budujú nové regulované parkovacie miesta, ako sa venovať aj viac MHD.