Reply on: JurajZaTn #11967:
Krásne spomenúť len tie pozitívne veci, ale nižšie sú aj problémy napísané, a to ako aj ten kasselák na zastávke SAD v smere do mesta, smiešne ako toto mohol niekto zhotoviť. To fakt inak za peniaze niekto toto spravil? Ak dostali za toto zaplatené čo to zhotovili, tak to aj ja by som chcel ísť do takej roboty robiť kde môžem odfláknuť prácu a zarobiť si.
A inak vidieť, že ten plán na zhotovenie robil niekto kto asi nerozmýšľal, že to je pre AUTOBUS! Zároveň to malo byť otestované pred tým ako to bolo odovzdané a zjavne nebolo keďže už sa nikto nesnaží to opraviť a asi aj SAD-ka to zjavne berie ako funkčnú zastávku s kasselákom

Michal Mazánik
Ohľadom vozového parku. Situácia by sa určite dala zlepšiť aj zmenami, ktoré by nestáli takmer nič. Napríklad pokrytie víkendovej výpravy výhradne NP vozidlami, ktoré sú zároveň novšie, pohodlnejšie ako aj ekologickejšie. Samozrejme, v najbližšom čase je potrebné riešiť náhradu Karos B za nové vozidlá, vrátane kĺbových.
Chápem, že Karosa C je možno oproti B-čkam pohodlnejšia, no aj tak v MHD nemá čo hľadať, pretože:
- umožňuje len obmedzený počet stojacich cestujúcich,
- je tam nedostatok miesta na manipuláciu s kočíkom (ak vôbec prejde cez dvere),
- úzke dvere a uličky zdržujú nástup a výstup a tým dochádza k meškaniu spoja (na linke 4 v špičke takto nabrala za celý okruh aj 10 minút),
- pre cestujúcich je modré vozidlo mätúce,
- vozidlo nedisponuje (na rozdiel od info na iMHD) bočným svetelným displejom,
Pripomínam, že so začiatkom letných prázdnin asi bude opäť jazdiť iba jedno kĺbové vozidlo. Je potrebné (a určite to budem) sledovať a prípadne pripomienkovať.