Reply on: mathre #11886:
Trochu ťa poopravím:L1 - až 3 Ikarusy (jeden z nich robil od 17tej hodiny spoje na L22)
L2 - až 4 Karosy
L5 - až 2 Ikarusy (jeden z nich robil aj pár spojov na L15, myslím že až 5 alebo 6 otočov) a 1 Karosa
L6, L7, L8 - ako píšeš
L9 - 1 Karosa
L11, L12, L13, L15 - ako píšeš
L16 - som napísal vyššie
L17 - ako píšeš + ranné spoje chodil ten Ikarus na L23, po nej ma L13, potom L7, 5 spojov na L1 a po poobedných "sedemnástkach" znovu spravil 4 spoje na L1
L18 - 1 Ikarus
L19 - samostatná Karosa
L21 - ako píšeš
L22 - 2 Ikarusy
L23 - ako píšeš
Okrem týchto bolo ešte zopár Karos, ktoré robili takú "všehochuť":
- prvá vyššie nespomenutá robila hlavne L8 ale okrem nej aj LEONI, L6, 12, 17, 20
- druhá robila hlavne L11(cez obed) ale okrem nej aj L5, 12, 16, 18, 23
- tretia robila len pár spojov za deň a okrem toho mala zálohu, taká zelená s reklamou "KUCHYNE". Čo viem, mala spoje na L8, 15, 22, myslím že na každej spomenutej linke len jeden otoč.
- štvrtá, posledná (jedna z našich B832) robila hlavne L22 ale okrem nej aj L5, 8, 17, 18, 21, 23. Na jej turnuse bola asi najväčšia obmena spojov za deň a asi aj preto ako prvá (a jediná?!) dostala svetelnú informačnú tabuľu. V r. 2004 alebo 5.
Pospomínal by som si aj na ŠPZ. Toto je stav medzi rokmi cca 2002 až 2004. Denný výjazd bol teda 33 vozidiel.
Viko
Fascinuje ma, kde sa berie drzosť na jednej strane to hrať na chudáčikov, ktorých objednávateľ o neprejazdnosti miest na sieti neinformoval, a vzápätí potvrdiť, že (ako každý normálny dopravca) disponujú súhrnom problematických miest. Strkanie hlavy do piesku a odvolávka na dnešné normy pri "včerajších" stavbách je už len čerešnička na torte.