Reply on: irizar #1171:
súhlasím. Terajšie 4 (!) B961E by nemuseli každú chvíľu jazdiť prázdne cez pol mesta. Ich nasadenie bude určite najlepšie na L1,8,15.K tej spotrebe: na Juh je to pekný stupák, ideálne na zavedenie trolejbusov. Kdežto v Trnave a Topoľčanoch sa jazdí po rovine.
irizar
Čo sa týka tej Trnavy, aký starý bol dotyčný voz v čase, keď vykazoval takú nízku spotrebu, a ako dobre bol udržiavaný? Dal by sa porovnať so súčasným stavom toho trenčianskeho? Na akých linkách jazdil? Šplhal niekedy do takého kopca ako je ten na sídlisko Juh? SADky sa Ikarusov zbavovali hlavne aj kvôli tomu, že boli neekonomické (aj keď istú rolu tam zohral aj odliv cestujúcich), takže u väčšiny z nich sa spotreba asi pohybovala trošku vyššie než u sólo Karôs. Presné čísla ale fakt neviem, niekto s kompetentnejších (Juraj, Vladimír a pod) by ma mohol doplniť.
S tými dielcami máš pravdu, vyradené vozy by sa dali skanibalizovať, ale opäť sa pýtam: načo? Kvôli jednej posilovej jazde týždenne z hokeja? To mi veľmi ekonomické nepripadá. Skôr by som sa zamyslel nad efektívnejším využitím kĺbov, ktoré už v Trenčíne sú. Každú chvíľu je tu príspevok, ako sú nasadzované na nezmyselné poradia, kde sú poloprázdne.