Reply on: capaCity #11614:
Aký rozdiel? Ten, že by to bolo rýchlejšie, nehovorím, že naftové vlaky sú pomalé, ale čo to riešiť, keď na celej trati je taká rýchlosť kvôli tomu, že väčšina železničných priecestí nie je zabezpečených a tým pádom musia ísť tam vlaky pomaly a aj samé zákruty sú.Mne to príde ako nemenný stav, koľké roky sa nič na tej trati nedeje, stačilo mi vidieť v starom cestovnom poriadku ako v minulosti chodili tam vlaky o niečo lepšie, chápem, že je možno slabý dopyt ale ten interval je hrozný a fakt je pre niekoho lepšie využiť ten autobus a je to rýchlejšie.
Vlastne teoreticky on je tam asi možný len hodinový interval maximálne, možno ani to nie, keďže to je jednokoľajová trať.
Jacob
Len skôr by mňa možno aj iných zaujímalo či tieto kamery pribudnú do viacerých autobusov, teda aspoň minimálne do Crosswayov či Citelisov, do B952 tam to nemá zmysel dávať tie autobusy za pár rokov skončiť budú musieť.
No uvidíme kedy na stránke mesta či samotnej SAD-ky bude o tomto nejaké info čo a ako, typujem, ale že žiadna informácia zatiaľ nie je lebo to je pravdepodobne ešte len vo fáze testovania.