Reply on: draxter #11575:
Norma STN 73 6425 neviem ako dnes ale podla titulky bola v case vydania zavazna teda v roku 1994. Ci sa to zmenilo neviem, nepouzivam ju lebo s dopravnymi stavbami neprichadzam casto do styku. Osobne som si ju len pred par mesiacmi z vlastneho zaujmu celu prestudoval. Len pre zaujimavost vtedy ma zaujimali najazdy do zastaviek. A pri citani ma napadlo ze v roku 1994 sa moc neriesila bezbarierova doprava a veci ako nizkopodlazne autobusy a kasselske obrubniky nikto nepoznal. Teda mozno iba ty scestovanejsi, ale neviem ako boli v tom roku rozsirene nizkopodlazne autobusy vo svete.
Richard Ščepko
Pýtal som sa aj na financovanie rekonštrukcii zastávok MHD z prostriedkov IROPu (Košice by mali čerpať financie na rekonštrukciu 31 autobusových zastávok), ale vraj to v Trenčíne nepôjde. Ak by aj pre Trenčín platili rovnaké podmienky čerpania ako pre Košice (BA a KE majú osobitný status), nemáme ako mesto spracované niektoré dokumenty (nutné pre čerpanie). Ak sa nemýlim, ide hlavne o Plán udržateľnej mobility.
Z včerajšieho vyjadrenia primátora, ktorý jednu z priorít vidí v "posilňovaní mestskej hromadnej dopravy", tak možno svitá na lepšie časy ?. Možno niekedy vymení Superb a vyskúša našu MHD. Obe vozidlá majú svojich šoférov, tak prečo nie.