Nejaké novšie informácie:
1. Zastávka pri nemocnici sa tento rok (s vysokou pravdepodobnosťou) robiť nebude
2. Prikladám spracovaný projekt na Dlhých Honoch (pri Smažienke). Do .pdf súboru som len tak zapísal polohu Smažienky (viem, písmo nič moc).
1. Zastávka pri nemocnici sa tento rok (s vysokou pravdepodobnosťou) robiť nebude
2. Prikladám spracovaný projekt na Dlhých Honoch (pri Smažienke). Do .pdf súboru som len tak zapísal polohu Smažienky (viem, písmo nič moc).
tomas153cv
Dalsia otazka je ze preco prevodovka Voith? Koli retarderu? Preco nie ZF? Nieje to koli jednoduchemu prehratiu softu v ECU, co by v kombinacii s mensim motorom evokovalo zas to carovne slovicko : spotreba. Alebo sa mylim? Ze by sa konecne myslelo aj na cestujucich a aj na vodicov? Pan inzinier, doteraz ste tu pisali celkom trefne a hlavne(aspon v mojich ociach) pravdivo a za to mate palec hore, ale neverim ze to co ste napisali je z Vasej hlavy, lebo to az moc silno pripomina strategiu " Nezalezi na tom co ludia vedia, zalezi na tom co ludia nevedia". Tiez mi pride divne ze 2 roky ste riesili s Ivecom takuto vec a dopracovali ste sa k tomu ze najlepsie riesenie bude iny motor?? Mam vyse otazok, lenze nemam PC a na telefone sa strasne zle pise, takze nenapisal som tu vsetko. Aj sa ospravedlnujem ak ten text nieje moc suvisly, pisal som ho cez prestoje. Dakujem za odpovede