Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MA MHD #11134:
🙂 co na tom noziku je take strasne priatelia? 🙂 Keby tam tak kolega zabudol otvarak na konzervu nepoviem...ten by sa zapichol mierne do sedacej casti ak by bol otoceny hore ostrim ale tento nozicocococek neublizi 😉 Nezabudnite ze mi v tych priestoroch aj musime papat....aj odpocivat,minule som jedneho kolegu budil bo ani ohlasenie linky to nedokazalo a ten vyskocil letel za volant a aj podusku v zadu zabudol....to je este nic...videl som ine videa co sa deje v autobusoch a budme len radi ze je to desiatovy nozik bez ruk alebo makkucka poduska bez macka uska 😉 ?
Reply on: ajjo #11132:
Odteraz budem poriadne pozerať, kam sadám. Keby sme na FB, tak dám reakciu "žasnem" ?
Reply on: kvorka #11129:
To určite súhlasím. Pri Nemocnici sa bežne stretávajú v jednom aj druhom smere dva krátke autobusy v rovnaký čas ?
Len nech to nedopadne ako na Soblahovskej, kde nie že dva, ale tam poriadne nemôže zastať ani jeden krátky autobus ?, takže zastávku určite treba na dva... Dolný Šianec je čo sa týka dĺžky výborný pozitívny príklad.
Čo sa nenájde v trenčianskej MHD... naštastie som na to upozornil vodiča a ten to niekam dal. Naštastie si naňho nikto nesadol...
Reply on: Marek6283 #11130:
Zastavovanie taxíkov by možno mohlo riešiť mesto, ak by (na začiatok) poprosilo dispečing taxi služieb, aby informovali vodičov na zastavovanie v dnešnom zálive (nie na budúcej zastávke MHD). Pripúšťam istú naivitu z mojej strany, ale následne by mohli prísť represívne činnosti polície. Ak by to mali na háku. Druhou vecou sú obyčajní vodiči...

Ak ide o využitie priestoru pre parkovanie prímestských autobusov, sľúbil mi vedúci Útvaru mobility, že to prejde so SADkou. Spomínal som mu to už. Pôvodne uvažoval o parkovacích miestach pre rodičov blízkej škôlky. Ale aj tento nápad považoval za zaujímavý. Ak to odobrí SAD TN, môže to byť realita.
Reply on: Richard Ščepko #11128:
Tu treba vziat na vahu viac skutocnosti. Ide o nemocnicu,zastavuju tam nie len autobusy ale aj taxiky a auta a ked bude zastavka blizsie k vratnici bude to este viac vyuzivane tymto sposobom i ked je to autobusova zastavka...dalej by som tu riesil aj druhu zastavku a to pre primestske autobusy jazdiace od Trenc.Teplic,ale aj IL...a kedze pri Smazienke sa im uz konecna postupne rusi ,nemaju kde parkovat a stoja po roznych ulickach a tu je plac pre konecnu mimo cesty...
Reply on: Richard Ščepko #11128:
Nerobíme zastávku v Kubre,kde dĺžka na klbak stačí a hotovo,ale v centre,kde zhluk liniek bežné vygeneruje 2 autobusy v zastávke,takže dĺžka menej než na 2 busy je blbosť.pritom priestorovo sa dá spraviť dlhšia bez problémov.
Reply on: kvorka #11095:
Zisťoval som dĺžku novej zastávky a jej dĺžka je 18 +1m. Vraj to stačí na jeden (kĺbový) autobus. Dva krátke tam samozrejme nevojdu.
Otázka znie, naozaj to stačí? Podľa STN by mal stačiť 10 m vjazd, tu je vraj navrhnutý v dĺžke 11 m. Hodila by sa tu skúsenosť vodičov, aby sa potom nenadávalo ex post.

Ďakujem!
Reply on: Viko #11126:
Etymológia je jednoduchá - ten tvar som ako pseudostredoslovenčinu (podľa vzoru Hybä) stvoril ja osobne.
Reply on: S499.1023 #11120:
K vlkä by nejaká etymológia nebola? Stále sa mi zdá, že ten tvar je aj na pomery vysokokomoliacich staro- aj novobratislavských nárečí dosť absurdný ?
Reply on: S499.1023 #11123:
Nič si z toho nerob, moja je u DuPeho... ?
Reply on: S499.1023 #11123:
Mal by si ho popohnat?
Reply on: irizar #11121:
Kniha je ešte u Papyra.
Reply on: irizar #11118:
😃 Tak to som netušil... Ku knihe som sa ešte nedostal, ale rozhovor boli minimálne zaujímavý ?
Reply on: S499.1023 #11120:
To povedz redaktorovi, v knihe je to spravne.
Reply on: irizar #11118:
Kaštan - vzniklo v Prahe, keď prišli zo ZSSR zacvičovať rušňovodičov a %další personál na metre. Obvyklé sovietske oslovenie cestujúcich "graždane" (občania) sa spodobilo na "kaštani".
Inak v Bratislave sa správne nehovorí cestujúcim "vlke" ale "vlkä" ? .
Reply on: syko #11116:
Chápem, ale tak väčšina ľudí nastúpi a ide do zadnej časti si sadnúť, a tam musíš ísť aj tak po pár schodoch, ale hej to je pravda, že cez tie malé dvere v Crosswayoch zle sa nastupuje a ešte tie úzke schody, ale zase si myslím, že väčšina stále nevie možno, že sa dá nastupovať poslednými dverami, alebo sú zvyknutý na stredné a prvé.

Toto sa, ale týka Crosswayov, stále viac jazdia Karosy B952, ktoré majú posledné dvere úplne tak isto veľké ako tie stredné, čiže tam toto neplatí, ale aj tak väčšina ľudí zase ide strednými, a čo sa týka Citelisov tak tam tiež sú také isté veľkosťou dvere posledné ako tie stredné.
Reply on: Richard Ščepko #11115:
No, nechcel som si robit reklamu, ale ked uz to urobil niekto za mna:

https://www.artforum.sk/katalog/110403/ako-som-vozil-norov
Reply on: S499.1023 #11109:
Keby aspoň tá evidencia bola k niečomu, napríklad k tomu aby sa mohol napríklad nejako zmeniť cestovný poriadok podľa vyťaženosti v daných hodinách, keby to slúžilo kvôli tomuto tak dobre nech to je ako je, ale ak sa nič nemení, ako v poslednej dobe odkedy v roku 2016 sa zmenili linky a poriadky tak odvtedy nastavili malé úpravy až skoro žiadne. (a pridanie nezmyselnej linky 31, pri ktorej stále neverím, že je vyťažená a hlavne jej číslo mi nejde do hlavy).
Reply on: Jacob #11108:
Stredné dvere sú najpohodlnejšie. Široký vstup, zvyčajne bez schodov, bez čakania na lístok, rozsiahly priestor na státie. Keď si vezmeš niektorý z tých šestnástich crosswayov, kde majú zadné dvere parametre únikového schodiska pre škôlkarov, nie je sa čomu čudovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.