včera na linke 6 voz #12 z ulice Sigôtky odbočil doľava na Záblatskú, pošta (smer centrum), hoci podľa CP i na transparentne mal Záblatie, Rybáre. Bol som sa potom previesť autom na končenú Rybáre a bezproblémov prejazdná. Na zastávke žiadny oznam o výluke....kokos to čo zase??
Súhlasím, minimálne v prvej fáze výmena povrchu v priestore pred železničnou stanicou (kde jazdí MHD so zastávkami). Prípadne aj pre medzinárodné linky.
Bozinku, no ako to len robia hned vedla v Cechach, v Nemecku, Skandinavii a v podstate v celej zapadnej Europe. Ze sa im tam vzdy do tych sutazi prihlasuju.
Ja by som to otočom na Sihoti nenazval. Pri tom posune o takmer 300 metrov na Opatovú je to skôr otoč za Sihoťou. Aj keby tam neparkovalo všetko, tak mesto bude platiť pár desiatok prázdnych vzkm.
V princípe by tam mohla vzniknúť nová zastávka s názvom Jána Derku...
Úprava parkoviska na Opatovskej ulici pre MHD alebo ak chcete, otoč na Sihoti. Ak si dobre spomínam, požiadavka SAD bola na 3+3 vozidlá (3 na dnešnom otoči a 3 na novovybudovanom). Ale nevedeli mi povedať, na aké dĺžky vozidiel. V rozpočte je na túto stavbu včlenených 50 000 eur, čiže je reálna výstavba v tomto roku.
Inak prikladám len výrez, mám aj technickú správu a celý výkres. Ak by niekto chcel, stačí mi napísať: richard.scepko@gmail.com.
A ty vieš čítať? Kde povedal,že mesto porušuje zákon? No kde ty mudrlant? Má pravdu a vo všetkom. A že fixné náklady? Ktorý zákon to hovorí? Je to o kvalite zmluvy a podmienkach súťaže.A to vieme všetci,že ťa zmluva je slabá ale súťaž nikde!
A vieš prečo nebola súťaž? Ako napr. zabezpečíš, že náklady na km budú fixné na niekoľko rokov? Čo sa tak zamyslieť nad životnosťou autobusov, to že väčšina je na hranici odpísania a tak je jednoducho povedané - ekonomicky výhodnejšie sa ešte povoziť na tých čo máme, keďže sa ich limit blíži k 15 rokom. Ty už tu prestať šíriť svoje demagogické myšlienky o tom, ako mesto porušuje zákon, lebo je to zavádzajúce klamstvo.To že nevyužili verejnú súťaž, nie je protizákonné, súčasná legislatíva to umožňuje a nie sme jediným mestom, ktoré to využilo. Rok a pol prebiehali diskusie na úrovni finančnej a majetkovej komisie so spoločnosťou SAD a nie nie som naivný, výsledok samozrejme nie je ideálny ale v súčasnej, nie len ekonomickej situácii je nanajvýš pragmatický.
A hocikto by to chcel takto urobiť nemohol, pretože mu to vedenie mesta neumožnilo. Predĺžením zmluvy bez súťaže. Takéto hnusné polená hádže toto mesto pod nohy sirsu...
Poviem ti tajomstvo: zakúp si vozový park, prenajmi, zamestnaj ľudí. Buď teda ty konkurenciou a alternatívou na schopného poskytovateľa MHD. Vyskúšaj si čo všetko táto práca obnáša a až potom hodnoť, kto je akým schopných poskytovateľom služby. Máš slobodnú vôľu, nič ti nebráni skúsiť robiť veci lepšie keď si myslíš, že iní to robia nedostatočne. Pretože ľahko je súdiť a komentovať niečo do čoho nevidíš a zamerať sa len na špičku ľadovca, pričom iné súvislosti ti zjavne unikajú.
Chcel som súťaž, akú požaduje zákon. Poviem ti tajomstvo, vozový park sa dá zakúpiť, prenajať a ľudia zamestnať. SAD TN je všetko možné, len nie schopný poskytovateľ MHD. V kombinácii s vedením mesta, ktoré si nechá od sadky skákať po hlave a robí si čo chce, je to kombinácia priam ťahajúca z áut do verejnej dopravy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Richard Ščepko
Inak prikladám len výrez, mám aj technickú správu a celý výkres. Ak by niekto chcel, stačí mi napísať: richard.scepko@gmail.com.