Reply on: dave6 #10914:
asi keď idem autom, tak sa idem prechádzať či ako to myslíš? Zaparkujem čo najbližšie cieli, to má predsa logiku. TO, že to mesto posralo na Sihoti, si predsa neodskáčem ja tým, že pôjdem nebodaj autom na Mládežnícku a potom ešte odtiaľ po šmykľavých chodníkoch 10-12 min k zimáku. To by som mohol ísť rovno autobusom, keby nejaký použiteľný bol pre cestu nazad (ako dakedy Ikarusy). Ten sólokapor čo ide po hokeji ako linka 8 je všetko len nie rýchle spojenie na Juh. Je to vymeták, čo vaic stojí než ide.PS: prečo si autá kupujú ľudia? No pre pohodlnosť, lebo inak by všade chodli peši ?
PPS: veď mesto vyznačilo parkovacie miesta, tak aké "ani pohnúť"? Kto si zaplatí, ten parkuje (takže aj ja), či ako tomu rozumieť?
draxter
26 cestujúcich/spoj v októbri
16 cestujúcich/spoj v septembri
22 cestujúcich/spoj v auguste
21 cestujúcich/spoj v júli
25 cestujúcich/spoj v júni
21 cestujúcich/spoj v máji
15 cestujúcich/spoj v apríli
- ja neviem, ale ak sú toto tak oslňujúce čísla, aby sa linka stala stálou, potom treba jednoznačne uvažovať o posilnení víkendového spojenia na Juh I, pretože 20 ľudí/spoj by na toto sídlisko isto bolo a preto navrhujem zavedenie víkendového intervalu 30 min na linke 11 s tým, žeby spoje končili Pred poľom, alebo na linke 4 končiac na Sihoti.
A pre linku 23 ma už dlhšie napadá, aby zo stanice pokračovala takto:
stanica - Kukučínova - odbočiť k výstavisku a tam zastávka pri 12 poschodovom výškováku a potom konečná Výstavisko TMM. Verím, žeby tie spoje nemali hrošie čísla ako linka 31 a teda by sa po skúšobnej prevádzke 3 mesiacov osvedčili.