Reply on: syko #10650:
Dobrý vtip, že kapacita 99 a keď nastúpilo 47 ľudí to akože bol autobus poloprázdny? :DDD by ma zaujímalo kto vymýšľa tie kapacity, lebo ak má B 952 kapacitu 99 ľudí tak ja už neviem, lebo 99 ľudí sa tam určite nevojde a keby aj tak by ma zaujímalo ako vystúpil by niekto..."Klimatizácia do MHD vozidiel je zbytočná. Vozidlá zastavujú každých cca 400 m a pri neustálom otváraní dverí je klimatizácia zbytočná a doslova neefektívna až neúčinná."
Hej jasné, zbytočná, každých 400 metrov?
Si srandu robí? Len od zastávky Veľkomoravská k zastávke Gymnázium je to okolo 1 km. A nech si teda sama vyskúša, že klímu treba, taktiež aj kúrenie autobus má a zbytočne lebo v zime niektorí vodiči vôbec nekúria a zima je až moc v autobuse."Ak by sa Mesto Trenčín rozhodlo (teda poslanci mesta by to odhlasovali na zastupiteľstve) , že v budúcnosti chce nakúpiť nové autobusy s klimatizáciou do MHD, zadáme takúto požiadavku výrobcovi a autobusy zabezpečíme."
V budúcnosti? A to akože čo je teraz, minulosť?
Ak dobre som našiel v roku 2011 sa kúpilo 5 autobusov Irisbus Crossway LE 12M a už skoro 6 rokov žiadny nový autobus, už by bolo načase kúpiť nejaké a dať doriti tie B 952.
v tu dobu bola v krizovatke pred zastavkou Gymnazium dopravna nehoda,ja som siel linku c 5 z mostu na Juh,tadial sa to ako tak dali preist,no zrovna to za dazda riesili dopravny policajti a tak vsetky autobusy od Hasickej stali v kolone ,lebo usek od krizovatky pri Statistickom urade ku gymplu bol odstaveny,samozrejme ani z Juhu nejaku dobu tym padom nic neslo do mesta co malo odchody hned naspat a nemohli sa dostat na Juh! No POHODA nie
draxter
Potom ale prišli zmeny 12/2016 a obehy si urobila SAD-ka a tak to teraz aj vyzerá ? Avšak, chyba je aj na meste, že netrvá na nasadení kĺbových vozov v plnom počte a skôr jazdí to, čo môže alebo čo nie je pokazené a pod.
Na dôvažok však ak by aj bol prevádzkyshcopný len jeden jediný kĺbový voz, tak ho logicky nasadím na spoje 08:03 a 09:03 na linke 24, kde je to brutálna tlačenka v sóle. MOja známa z banky, čo robí v obchodnej zóne, pred dvomi dňami presedlala do auta, lebo chce cestovať kultúrne a po tom čo tam začaj jazdiť krátky voz, na to už dlabe. Takže rezultát: opäť vyháňajme ľudí z MHD ?
A na to, čo som napísal v odseku vyššie, má rovnaký podiel SAD-ka (lebo by mala poznať prepravné potreby z praxe) a mesto, ktoré ako objednávateľ nič neurobilo preto, aby aj dnes jazdiace kĺbaky v prvom rade boli nasadené tam, kde treba najviac a nie nechať SAD-ku si ich vypravovať "random" ako im vyjde podľa papierika....?