všetko je to o vedomosti, chcení a právomoci - tu žiaľ mesto výrazne pokuláhava, hoci na to už roky tlačíme. Treba povedať, že niektoré veci sa urobili, veľa žiaľ ešte nie. K hláseniam: jasné že to musí ísť a ide, len tu mesto netlačí dostatočne: má predsa sankčný mechanizmus, je kontrolným orgánom súčasne. A odpoved S499 o tom, že sú aj jednosmerné zastávky, jasne hovorí, že chyba je u dopravcu, lebo nech je to už akokoľvek programovateľné, dá sa to. Ale to, že od augusta nie je schopné mesto s dopravcom aspoň robiť všetko tak, ako ukladá zákon, je na poľutovanie, resp. na poriadny výprask korbáčom, lebo keby nezaplatíme dane, to nás budú exekvovať, ale robiť si trhací kalendár z cestovného poriadku dopravcovi prešlo.
Preto ja a ani iní, nepoľavíme a budeme naďalej mesto bombardovať, nech sa spamätá, sú tam pre nás rôzne neviditeľné veci, ale kopec záležitostí vyrieši žiadosť podľa zákona 211/2000 Z.z. ? Potom nezmysly s licenciami nebudú všetci žrať ako dané, keď pravda je inde - u nás linky MHD nemajú licenčné čísla a v licencii mesta na MHD je číslo 26 voľné - takže to bolo zase o tom, že CP spracovala SADka na základe podkladov a zrzau nie je linka 26 a celé vedenie mesta vyzerá ako idioti, čo mesiac propagujú nový CP a zrazu vyjde s inou linkou - ale tak im treba, keď si nedupnú a nechajú sa takto manipulovať!
Chrápanie nášho Citelisu 18M je úplna blbosť - tento typ vozu má v Brne spotrebu 58-61 litrov, kĺbová Karosa 961E má trochu menej, ale spotreba 51-55 značí, že to je úplne v poriadku. Takže: od roku 2008 do 2012 to nevadilo a zrazu áno? Zaujímavé, keďže kalkulácia nákladov dopravcu spotrebu nevyčísľuje podľa každého vozu, ale priemerom! Phce, toto celé smrdí a poriadne.
Preto ja a ani iní, nepoľavíme a budeme naďalej mesto bombardovať, nech sa spamätá, sú tam pre nás rôzne neviditeľné veci, ale kopec záležitostí vyrieši žiadosť podľa zákona 211/2000 Z.z. ? Potom nezmysly s licenciami nebudú všetci žrať ako dané, keď pravda je inde - u nás linky MHD nemajú licenčné čísla a v licencii mesta na MHD je číslo 26 voľné - takže to bolo zase o tom, že CP spracovala SADka na základe podkladov a zrzau nie je linka 26 a celé vedenie mesta vyzerá ako idioti, čo mesiac propagujú nový CP a zrazu vyjde s inou linkou - ale tak im treba, keď si nedupnú a nechajú sa takto manipulovať!
Chrápanie nášho Citelisu 18M je úplna blbosť - tento typ vozu má v Brne spotrebu 58-61 litrov, kĺbová Karosa 961E má trochu menej, ale spotreba 51-55 značí, že to je úplne v poriadku. Takže: od roku 2008 do 2012 to nevadilo a zrazu áno? Zaujímavé, keďže kalkulácia nákladov dopravcu spotrebu nevyčísľuje podľa každého vozu, ale priemerom! Phce, toto celé smrdí a poriadne.
Richard Ščepko
Na druhej strane, ak je deklarovaná jedna z priorít oblasť dopravy, chcelo by to mať tím zaujímavých ľudí, ktorí majú nejaké skúsenosti. Nepredpokladám, že je ľahké nájsť jedného, ktorý dokáže vidieť dopravu komplexne a v súvislostiach.
Mňa len fakt mrzí, že popri Švajčiarskych kantónoch (čo inak vôbec nemusí byť blbosť) sa nepozerá aj na ich model dopravy. Videl som to pri téme Terminál. Žiadne prestupné uzly, žiadne minimálizácie čakania, žiadna prioritizácia alternatívy voči IAD. Ukazoval som mu nový terminál mesta Aarau (počet obyvateľov ako NMn/V). Naivne som si myslel, že ho Švajčiarkom zaujmem. ? Bolo by to super, postupne a systematicky aplikovať niektoré osvedčené postupy zo zahraničia. Žiaľ.
Na systémovejšie veci/zmeny sme v tomto meste asi ešte nedorástli, možeme sa tešil aspoň z tých menších posunov... ? Ale nemyslím si, že to tak bude večne.
BTW: Včera som bol pol dňa vo Viedni. 2 dospelý, dve malé deti + kočík. Kominácia Metro - autobus. Rýchle, aj s kočíkom pohodlné cestovanie. Nikoho nebolo treba prosiť o pomoc pri nastupovaní/vystupovaní. Nič dokonalé, len logické. Od tlačítok vo výťahu cez prestupné uzly. Auto čakalo v parkovacom dome. Trenčín nie je Viedeň a nikdy nebude, ale mrzia tie veci, ktoré by sa dali aplikovať aj tu. Mrzia každou takouto návštevou.