páni neviem či je to len môj náhodý postreh, ale včera som videl dosťprejazdov naprázdno naprieč mestom, žeby sa zmenili s novým CP závratne aj obehy vozidiel k horšiemu?
Problém nie je v pripomínaní, tam je boj s nezáujmom. O čo jednoduchšie by sa komunikovalo, keby bolo o niečo osvietenejšie vedenie v tejto veci.
Na druhej strane sa vraj rozbehla komunikácia so SAD TN na zjednotenie tarify prímestských autobusov s našou MHD. Na území mesta by s rovnakými cenami mohli ľudia cestovať prímestskou tak, ako by šlo o MHD. Podnet vzišiel s neformálneho stretnutia s poslancami pri téme obslužnosti (prevažne) Zámostia.
Druhou vecou je zvýšenie podielu nízkopodlažných vozidiel hlavne počas víkendu (no nie len). Mám z piatka prisľúb od viceprimátora, že to spolu začneme riešiť. Tak som zvedavý.
Včera som sa bol pozrieť na obe. Nemal som osobne pocit, že by bola mapka zle čitateľná, prípadne s drobným písmom. Osobne by som umiestneniu asi nič nevytkol. Možno len osadenie do rámika a kvalitnejšiu tlač. Ale to už konzultujem s kompetentným. Treba to ešte doladiť. A hlavne aj ujednotniť s mapou vo vozidlách.
Veľmi chválim. Osobne som ich ešte nevidel, ale pripadajú mi na obrázkoch malé (starší a dôchodcovia nebudú vidieť čísla, ani trasy) a tiež vyzerajú, že ich ľahko odtrhnúť, môže ich odfúknuť alebo podobne.
Určite by bolo treba väčšie (takmer cez celé sklo, nie len do stredu) a v rámiku (zaklapávacej vitríne). A pomocou šróbov by sa to uchytilo.
Oddnes v testovacej fáze dve schémy liniek MHD na zastávkach Gymnázium a Braneckého. Mapy sú prilepené lepiacou páskou, čo nie je ideálny stav. Ide však o "skušobnú prevádzku". Snahou je dostať mapy do jednoduchého rámika a na všetky prístrešky. Sám som zvedavý ako dlho tieto dve mapy vydržia.
Každopádne vďaka patrí Milošovi Minárechovi z Útvaru dopravy.
Sumár som sem zatiaľ dával iba ja v príspevku #9981 . Iný nie je.
V ňom chýba ešte zrušenie spojov na linkách 2 a 12 po 19. hodine, čím po tomto čase zostávajú Biskupice aj Noviny aj Nozdrkovce bez obsluhy.
Taktiež ešte došlo ku skráteniu jedného pôvodne okružného ranného spoja l 17 len po priemyselný park.
rovno s ním do premávky; inak dopadne ako jeho prehnitý maďarský sused ?
Vedenie mesta má k dispozícii podľa zmluvy vozový park s istou skladbou a je len a len na ňom, čo kedy a kde bude jazdiť (rovnako ako malý počet vozíkov v aktuálnom CP). Marš na linky 1,11 a 24 s vozom #61
Veď to je na tom to smutné, že vedenie mesta na to netlačilo (mám to aj potvrdené). Pritom som sa niekoľko krát na to za ostatné 2 roky pýtal. Tu nikto nechce búchať do stola. Neverím však tomu, že by sa ešte lepšie riešenie nenašlo. O víkendoch ani nehovoriac. Toto fakt nie je primárne problém SADky.
No a pripojím pár fotografii z dneška. Celkom paradox. Najstarší a najmodernejší pekne odstavení spolu v areáli SAD Trenčín.
Zaujímavé to je aj na linke 12. Spoj o 10:49x z Jána Zemana je garantovane vykonávaný NP vozidlom. Ale spoj, ktorý predtým na zastávku príde nie je garantovane NP, hoci Jána Zemana je iba priebežná konečná a vozy sa tam nemenia.
Ak teda má odtiaľ odísť NP, tak na tom spoji čo tam príde 10:49 muselo prísť NP, ale vyznačili ho iba v jednom smere. Toto je dôkaz toho, ako sa iba náhodne vyznačujú niektoré z NP spojov. Takže možno 15 z 22 NP vozov má každý vyznačené po pár NP spojoch a zvyšok jazdí bez garancie.
Na tej linke 1 sú "až" 4. A pritom jazdí tam už množstvo sólo spojov, ktoré sú NP, len nie sú garantované. Rovnako aj na linkách 3, 5, 22 by ich mohli vyznačiť viac. Linka 11 v "a" až 2 NP spoje, linka 13 nemá celkom žiadny.
A pritom by sa mali na úrade snažiť aby ich bolo čo najviac. Pomáhajú seniorom, ľuďom na vozíkoch, mamičkám s kočíkmi a pod. A obzvlášť na tak frekventovaných linkách ako sú napr. 11 a 13, keď tam už silou mocou nedajú kĺby, tak tie sóla mohli dať aspoň všetky NP a staré schodíkové Karosy mohli dať na nejaké menej vyťažené linky.
pche, na linke 1 je až 1( JEDEN ) nízkopodlažný garantovaný spoj! Pritom už dávno neplatí, že na linke jazdia len kĺbové vozidlá, a náš jediný kĺbový NP voz stojí a stojí a vedenie mesta to toleruje a toleruje, čím koná v rozpore s povinnosťami riadneho hospodára a dopúšťa sa trestného činu porušovania povinností pri správe cudzieho majetku
- naše peniaze zapaltili voz Citelis 18M
- z našich peňazí sa platia výdavky na MHD
- primátor odpíše poslancovi na logickú interpeláciu odôvodnenie, akoby ten voz vlastnilo mesto
- ako to, že voz sa počas záručnej doby potom nereklamoval?
- prečo mesto netrvá na jeho výmene za iný nízkopodlažný kĺbak, ke´d žaidny nemáme?
Toto bije do očí tak ako plaváreň na ostrove bez sietí. Nuž, čo primátor, to perla Považia. Nech už ide kade ľahšie, Toskár jeden.?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MA MHD
V ňom chýba ešte zrušenie spojov na linkách 2 a 12 po 19. hodine, čím po tomto čase zostávajú Biskupice aj Noviny aj Nozdrkovce bez obsluhy.
Taktiež ešte došlo ku skráteniu jedného pôvodne okružného ranného spoja l 17 len po priemyselný park.