L24 by sa v sucasnosti v doobednajsich hodinach mohla riesit klbom bez toho aby bol oniekial vzaty...spoje o 8:00/8:35 a 9:10/10:25 by mohol vykonavat klb ktory pride na L15 o 7:42 na VHS a dalsi spoj robi az o 12:10 L6, medzi tym ma pohotovost, ale naco ma byt v pohotovosti klb, pre to sa viac hodi solo vozidlo. A odhadujem ze do sa mozno len prehodi nejaky klb z L1 napr. rano o 5:20 ide L22 solo, a zdvojeny spoj L1 oba klby. Po zaniku Meriny a redukcii poctu zamestnancov v TRENS tam uz 2 klby niesu potrebne. A ak sa zvysi stav busov o 2, tzn. asi 2 nove vzory, cize viac spojov
tak ružovo to ale asi nebude, ono ak by sa 1 kĺb stiahol z linky 1, potom by hravo stačili aj dva. A najmä aj tie spoje ako uvádzaš, by sa mali vykonávať kĺbovo. Veď na spoji L24 o 08:00 je pravidelne prekračovaná jazdná doba o 5-10 min, a aj kapacita podľa toho natlačenia ľudí je na prasknutie.
A potom zlepšiť obehy kĺbov ako takých treba "en bloc".
určite by mohli zakúpiť min. 3 kĺbové, pretože k Optronics-u bude chodiť veľa ľudí a aj na l.24 by sa zišiel kĺb, pravidelne chodí preplnená, niekedy ani nepoberie všetkých
to sa síce neuvádza, ale zrejme áno, pretože low-entry sú jedine tieto vozidlá. Citelis je už nízkopodlažný, ale zase neberme to doslovne, vyplýva to z Dodatku č. 5 k zmluve medzi mestom Trenčín a SAD TN. Ja by som však privítal možno zloženie 1kĺb a 4sólo vozdy, pretože aj v súčasnosti sú spoje, na ktorých by sa dlhý voz zišiel, a po spustení prevádzky Optronics ich bude istotne málo.
na rok 2011 sa počíta so zakúpením 5ks Low Entry autobusov, z toho 2 na rozšírenie stavu a 3 na obnovu vozidlového parku. Žiadny, žiaľ, nemá byť kĺbový (čo sa možno v rámci AU Optronics ešte prehodnotí).
inak ešte som zabudol, že som si všimol v nejakom citelise (asi #05) na dverách oznam, aby cestujúci vystupujúci na zastávke baumax zazvonili. Ja by som šiel ešte ďalej s tým, že by som tú zastávku dal na znamenie už v CP, a to pre všetky spoje tadiaľ idúce.
? ked je meskanie a tocis sa dokola,maximalne vybehnes oznacit koleso ako pes o strom a prasis dalej ? -vsetko sa da odsledovat -ako pise Kvorka krovka,ale hlavne treba dbat na to aby si sam seba neprecenil!
Dakujem za odpoved. Mozno sa budem pytat velmi naivne, ale da sa to vobec nejako odsledovat? Napriklad v pripade, ked je meskanie a na prestavku jednoducho nevyjde cas...
Práve som dokončil zmeny v organizácii dopravy, pozerám, že okrem tradičných obmedzení bude aj niekoľko noviniek. Chcel som sa spýtať, či niekto nevie, či nástup na omšovú linku bdue gratis a ako býva bus označený - špeciálnym číslom, textom, piktogramom alebo inak. ?
Opravím Ťa len v prípade vodiča linky do 50 km - jazda max. 4 hodiny je oukej, aj prestávka 30 min., ale tá môže byť rozdelená len na 2x15 min. určite nie 3x10 min.
? Mozno sa nas prednasajuci instruktor z autoskoly chyti za hlavu,ale snad si nieco pametam ? -
Vodic ktory jazdi nad 50km smie odjazdit max.4,5 hod.a potom musi mat 45 min.pauzu-ta sa smie vsak rozdelit na 15 a 30 min.
Vodic do 50km moze v kuse riadit vozidlo 4hodky-potom 30min.oddych-alebo 3x10min.
Ak by vas to zaujimalo viac-odporucam sa obratit na autoskoly...tam su chodiace vyhlasky ?
Dobry den / Ahojte,
rad by som sa opytal, ake prestavky musia mat vodici pocas svojich sluzieb? Presnejsie:
- ci musia mat nejaku povinnu prestavku medzi jednotlivymi jazdami?
- kolko volna musia povinne mat pocas sluzby, t. j. kolko minut a po akych casovych resp. kilometrickych usekoch?
- kolko hodin / kilometrov denne mozu maximalne najazdit?
(- pripadne, ak su moje otazky nespravne polozene, ako to teda cele je?)
Dakujem.
áno, je to jedna z vecí, ktorá by sa mohla doriešiť. Zo stanice idú na Sihoť linky 2,6,10,24,28. Rýchliky od BA prichádzajú cca nepárna hodina x:30, poobede ešte aj viac. Rozhodne by na Sihoť pomohli spoje do 10 min. Stojí to veru za úvahu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.