Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Hľadá sa NAD pre ZSSK v popradskom regióne:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435477
Reply on: TeBeCe #1669:
Ale za to už nové Intouro na návšteve bolo:
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4383175
Vedel by niekto povedať či sú ostatné Leonisy odstavené kvôli nejakej poruche? Myslím kúsky z 2018.
Asi pre niekoho miestneho - ako je to skutočne s výrobou u Troligu? Viem že pred časom hľadali konštruktérov na nové modely no nejako je ticho a po kliknutí na ich stránku vám zobrazí že je v rekonštrukcii. Že by tam ešte mal niekto ambíciu udržať výrobu?
Prisli uz tie nove male Citara?
Reply on: Dispecer #1666:
O vrazdu menej. Hovoril som, ze tie kramy sa vyradia aj samotne...
Dnes o 8:17 idu prve nove zubackoelektricky z Popradu na Strbske Pleso s cestujucimi.
Reply on: kvorka #1659:
no toto smrdí prúserom, lebo podľa zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v oblasti lanových dráh je dráhový úrad

a) bezpečnostným orgánom – dohliada na bezpečnosť na lanových dráhach, vydáva preukazy na riadenie chodu lanovej dráhy a
b) regulačným orgánom – vydáva povolenia na prevádzkovanie lanových dráh.

V súlade so zákonom č. 514/2009 Z. z. o doprave na dráhach v znení neskorších predpisov plní Dopravný úrad v oblasti dopravy na lanových dráhach funkcie:

a) licenčného orgánu – udeľuje licencie na prevádzkovanie dopravy na lanových dráhach a
b) bezpečnostného orgánu – dohliada na bezpečnosť v doprave na lanových dráhach.

Takže ak vlaky nemajú obmedzenia, ani trolejbusy, tak je divné, žeby mali mať lanovky. Toto opatrenia z automatu je automaticky hovadina ako sa od tejto vlády aj očakávalo. Je čas to postúpiť prokuratúre v Poprade. Neočkovaný človek sa nemôže dopraviť napríkad na Lomnický štít a dochádza u neho k neprípustnému obmedzeniu slobody pohybu.
a lanové dráhy nie sú šport....to zas kerý dement od toho tučniaka písal
Vďaka.

Ale tomu už fakt nerozumiem, akože do lanovky nepustia zdravého neočkovaného človeka? Ale do električky nadrbaných 150 ľudí problém nie je....ale tak či tak ide o verejnú dopravu, takže asi by pravidlá mali byť rovnaké a nie podľa toho, či to visí, stojí, je to z gumy, železa alebo hliníka....
Reply on: kvorka #1657:
Lanové dráhy sú podľa vyhlášky samostatná kategória... 🙄

Na https://automat.gov.sk/poprad sa píše:
Lanové dráhy
Povolené s dodržaním podmienok pre jednotlivé protokoly

Základ:
otvorené vleky bez kabínkových lanoviek
povinný respirátor

OTP:
otvorené vleky bez kabínkových lanoviek

Kompletne zaočkovaní:
otvorené vleky
kabínkové lanovky maximálne 50% kapacity
povinné vetranie a dezinfekcia po každej jazde
Počul som, že lanovky v Tatrách od zajtra v režime OTP. Je to možné? Nejde náhodou o dráhovú dopravu rovnako ako trolejbus? Lebo ani vlaky v PP neobmedzujú koho zvezú...ako to je ak sa niekto vyzná.
Reply on: Viko #1653:
Troligov elektrobus sa podla mna vyradi aj sam. Ale zaujimali by namietky voci Karsanom, mne ich koncepcia stale pripada lepsia nez prestavane dodavky...
Reply on: TeBeCe #1652:
Prosím, nevieš? Ten posledný stĺpec je údaj od výrobcu alebo plán vyraďovania? Chápem, že Karsany ani prvý Troligov elebus nie sú výkrik techniky, ale neviem sa prikloniť ani k jednému scenáru - vyraďovať to po šiestich, resp. dokonca troch rokoch mi príde hrozne nehospodárne, a zároveň mi nesedí, že by si Troliga dal na 654DU takú krátku životnosť.

Inak, aký osud sa plánuje pre PO-993GP a 370GR? Naďalej budú "vypomáhať" pomimo zoznam?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.