pri tej paródii na MHD, čo v PP funguje na tých úžasných siedmych linkách, snáď strata ani byť nemôže - veď furt vidno natrieskané krátke vozidlá. Keď človek bus potrebuje, zrovna nejde a potom idú 2 za sebou. Je to des a hrôza a ešte za veľa peňazí. Hlavne, že sa nakúpili nové vozidlá, kde sú teda tie úspory? Radšej nazad kĺbový Ikarus s polhodinovým intervalom na linke 1 celý deň a nie toto č otu je ?
V Prahe vraj bolo zopár 731/732 ktoré to pred vyradením dotiahli na milión a pol, ale to ich už držala pokope iba farba. Viem si predstaviť že možno nejaký zájazďák, ktorý bol využívaný dňom aj nocou a mal dobrú údržbu by to na dva milióny snáď dokopal...
zatiaľ nie, aspoň o tom neviem. Avšak u Troligovcov v Levoči tuším pred dvoma rokmi mali vyrobený Novoplan C12 čisto biely. Netuším kde skončil, ale v tom čase robili prezentácie v Maďarsku, že vraj úspešne a tiež do Ruska sa tlačili. Tak isto ak si pozrieš fotky na ich stránke tak Leonisy tam vyrobené rsp vo výrobe sú a nie sú to tie popradské.
No neviem ale chcel by som vidieť bus mhd ktorý by nabehal toľko km a to v PP. V Košiciach vyradené Ikarusy, ktoré dlhé roky ťahali košickú mhd na linkách s najvyšším km obehom mali niečo nad milion km.
Autobusy značky Troligabus stoja kvalitou na nič. Je to len nejaký platový molitan , ktorý po dvoch troch rokoch odpadne. Tieto autobusy nenabehajú ani 2 mil. km no čo už je to smola. :))
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan001