to by ešte tak chýbalo . Myslím, že aj vďaka vzornej údržbe týchto vozidiel, sú vo viac než dobrom stave. Každý môže mať rôzny pohľad na vec a určite sa nedá povedať, že by to malo byť tak alebo onak, ale ja som skôr toho názoru, že táto "zubačka" akosi k Tatrám zatiaľ neodmysliteľne patrí ?
až na to, že Juh, Sever a podobné názvy sú oveľa viac rozšírené a neviažu sa až tak na nejakú lokalitu, ako Štrbské Pleso. Taktiež by znelo čudne, ak by napr. MČ Rača bola v každom meste rovnako ako Juh alebo iné.
Práveže to vôbec neznie čudne, je to presne podľa zákona. Po príklad netreba chodiť ďaleko:
Košice - mestská časť Juh, Trenčín má tiež Juh, aj Poprad, aj Topoľčany atď. Tak má Štrba časť Štrbské Pleso /nakoniec, od čoho je ten názov, ak nie od Štrby/ a aj Vysoké Tatry /volá sa tak katastrálne územie/. Čo je na tom nelogické?
"Starý Smokovec si na železničné spojenie s Popradom musel počkať až do roku 1908, aj napriek tomu, že prvý projekt na stavbu tejto železnice vznikol až v 80-tych rokoch 19. storočia." - asi tam malo byt "uz v 80-tych rokoch..."
3. a 4. nástupište v Starom smokovci je už hotové, dnes sa pracovalo na 2. Vybudované sú zatiaľ základy a 2. koľaj nebola v prevádzke nakoľko na nej boli fúriky bagre a nákladiaky ? ? ?
V rámci rekonštrukcie sa odstránia poškodené nástupištia s asfaltovým povrchom, ktoré nahradia nástupištia z prefabrikátov s vydláždeným povrchom. Nové osvetlenie bude pripevnené na stožiaroch trakčného vedenia, čím sa odstránia prekážky z koľajiska. Posunie sa aj jedna z výhybiek smerom na Tatranskú Lomnicu.
Rekonštrukcia stanice v Starom Smokovci je súčasťou príprav na oslavy 100. výročia Tatranských elektrických železníc a Pozemnej lanovej dráhy zo Starého Smokovca na Hrebienok, ktoré sa uskutočnia na jeseň.