Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
To už nebodaj imhd nebude ukazovať či je vozidlo online? Lebo tento problém tu už bol viackrát a chvíľu to fungovalo a potom zasa nie.
Reply on: Jan Vartas #25478:
Máme.
Áno, tuším Hell Energy ak sa nemýlim
Máme novú CVR? Malo by ísť o 368.
Reply on: mato38 #25476:
Neviem
Zdravím priatelia, neviete náhodou niekto kedy prídu zvyšné vozy SOR NB 12 a NB 18?
Reply on: MHD YT #25473:
Toto nie je oficiálna stránka DPMP, ale posuniem kompetentným. Vďaka.
Reply on: MHD YT #25473:
To normálne niekto vytrhol🙄
Dopravný podnik mesta Prešov dakto dal dole značku z zastávky zastávka je kúpeľňa keď ide smerom na sibirsku posielam aj fotky
370 reklamu už nemá
Vo veci obstarávania parciálov sa začalo už niekoľké odvolacie konanie . Keďže kvôli eurofondom tu 11/2023 už musia byť funkčné stroje, tak to bude naozaj zaujímavé sledovať, ako to stihnú. Jediné šťastie môže byť, že cez parlament prešiel zákon kde obstarávateľ na vlastné riziko môže podpísať zmluvu aj pred kontrolou, čo ušetrí tak 2 mesiace (je tam samozrejme riziko korekcií). Pripomínam, že do 11/2023 by tu mali byť aj elektrobusy, ktoré doteraz nie sú v obstarávaní a DPMP hralo s UVO ping-pong, kde im 3x(!!!!!) zamietli súťažné podklady ako nezákonné, čo je určite v reáliách slovenského obstarávania rekord.
Reply on: dejvid #25469:
30 a 31Tr sa už nevyrábajú od novembra 2020
Takže teraz koniec výroby NB 12 a NB 18 bude znamenať aj koniec výroby 30 a 31 Tr? Nakoľko oni vyrábajú karosériu. ?
732 včera (zdroj Dopravný servis PO a okolie)
Reply on: Solider #25465:
Pokiaľ sa pamätám, tak 30 minútový interval na 2/5 jazdili len 3 trolejbusy (písal som si výpravu). Prestávka sa riešila najprv vynechaním jedného spoja na 2/5 a potom prejazdom trolejbusu linky 7.

Špičku na linke 7 popoludní robil najprv sólo trolejbus turnusu 30/04, neskôr autobus (turnus, žiaľ neviem).

Celková sólo výprava:

linka 1 - 4 trolejbusy v sedle + 2 špičky
linka 2/5 - 3 trolejbusy
linka 6 - 1 trolejbus
linka 7 - 1 trolejbus
linka 9 - 1 trolejbus

Asi 9 sólo trolejbusov zostalo v pracovný deň ako rezerva.
Reply on: Vladimír #25464:
Mám pred sebou CP z 1.9.1999, linka 2/5 int. 30 min., linka 7 v odp. špičke int. 30 min. Čiže ak správne počítam, na celý tento zväzok 2+5+7 bolo treba minimálne 5 vozov. Plus linky 6 a 9, čo sú dva vozy. Dokopy teda 7 vozov.

Podľa vozákov z 1.9.2003 (L2/5 int. 20 min., L7 int. 60 min. tiež od 1.9.2001) je tu 6 vozov (poradia 2/1 až 2/5 a 7/1 vzájomne sprejazdované). Čiže o jeden voz menej.

Samozrejme, táto "úspora" sa nevyrovná škrtom z Hagyariho úradovania, keď z liniek 4 a 8 ostalo len ohlodané torzo (to, čo je dnes, ani radšej nekomentujem).

Nadviazal som len na tvoju úvahu ohľadom linky 6 a toho, že sa nedožila otvorenia prebudovanej križovatky pri HM Tesco, kde mohla pokojne ďalej premávať z dôvodov, ktoré si načrtol - a nie, že by sa to nedalo, ale jednoducho nebol záujem, asi najmä zo strany mesta ako objednávateľa. A to nemusela premávať po Východnej, ale mohla priamo cez stanicu.
Reply on: Solider #25462:
Prepáč, ale aká zámienka na aké obmedzenie trolejbusovej dopravy, keď sám píšeš, že pri zrušení L6 a 9 v roku 2001 (obe v celodennom 60 min. int.) sa skrátil interval na L2/5 z 30 na 20 min.

To, že o 10 rokov neskôr za Hagyariho došlo k obrovským, dodnes nevykompenzovaným škrtom na výkonoch MHD, je predsa celkom iná doba, ktorú v roku 2001 nikto nepredvídal.
Reply on: Jur@j #25461:
No tak dobre, rešpektujem miestnych. Mne v halve utkvelo, že Kauf bol až po Hypertesku ale asi pamäť skresľuje.
Reply on: Vladimír #25453:
Osobne si myslím, že zrušenie linky 6 z dôvodu slabého vyťaženia na koncovom úseku trasy bola iba zámienka preto, aby sa obmedzila trolejbusová doprava. Náhradou za to a za rovnako zrušenú linku 9 bola nová linka 43 v rovnako "atraktívnom" hodinovom intervale, kvôli ktorej sa predĺžil interval na linke 29 v špičke z 30 na 60 minút, a skrátil interval na 2/5 z 30 na 20 minút.

Po vyše dvadsiatich rokoch je situácia taká, že linka 43 už takmer vôbec nejazdí, linka 44 nejazdí po Sabinovskej ulici vôbec, na Sídlisko III zachádza v hodinovom intervale linka 2/5 a na Sabinovskej je opäť polhodinovka na 2/5.

Ak by to bolo naozaj tak, že bol záujem o obsluhu HM Tesco linkou MHD, tak by ju na obratisko existujúce aj po výluke v lete r. 2001 mohli kedykoľvek pokojne vrátiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.