111/1 - 123
111/2 - 712
201/2 - 387
201/3 - 388
201/4 - 390
211/1 - 384
211/2 - 386
211/6 - 395
211/8 - 380
221/1 - 376
221/2 - 393
221/3 - 397
Dnes som išiel na 390-tke, cestovanie na tom vozidle je niečo otrasné. Dnes som išiel na nej na L13, na spoji cez Limbovú, no normálne som to ľutoval, že som do nej vôbec nastúpil. Brzdy jej pištia ako vlaku, strašne vŕzga, búcha...vo štvrtok to až také otrasné nebolo, som zvedavý, ako sú na tom 387 a 389, 388 je na tom veľmi dobre, vodiči sa o ňu starajú. Nechcem si predstaviť, čo bude s 390-tkou o zopár rokov.
111/2 - 712
201/2 - 387
201/3 - 388
201/4 - 390
211/1 - 384
211/2 - 386
211/6 - 395
211/8 - 380
221/1 - 376
221/2 - 393
221/3 - 397
Dnes som išiel na 390-tke, cestovanie na tom vozidle je niečo otrasné. Dnes som išiel na nej na L13, na spoji cez Limbovú, no normálne som to ľutoval, že som do nej vôbec nastúpil. Brzdy jej pištia ako vlaku, strašne vŕzga, búcha...vo štvrtok to až také otrasné nebolo, som zvedavý, ako sú na tom 387 a 389, 388 je na tom veľmi dobre, vodiči sa o ňu starajú. Nechcem si predstaviť, čo bude s 390-tkou o zopár rokov.
N/A
111/4 - 711
121/1 - 360 zatiaľ
121/2 - 114
121/3 - 717
121/4 - 115
121/5 - 720
121/6 - 704
121/7 - 116
121/8 - 718
121/9 - 719 (už nemá ev.č. na tom červenom podklade, už ho má normálne na prednej maske)
121/10 - 118
121/11 - 708
121/12 - 714
201/1 - 387
211/4 - 392
211/5 - 395
211/6 - 391
211/7 - 394
211/9 - 384