dnes som zatial videl vonku autobusy na linkach:
311-24Kolarova
338-32Trojica
353-14Zaborske
363-43Kolarova
366 ,369-10
368-19
380-46
a inak jak určujete že napr.211/1 ide 369?
Ak si dobre spomínam, tak pred dvomi rokmi ale aj v rokoch 2008, 2009 väčšina ranných spojov bola vynechaná. V 2008-om tie mrazy išli až k -25 stupňov Celzia. Opravte ma ak to bolo inak.
Ako sa to potom ale vyriesi v pracovny den? Velmi som nesledoval, ako to bolo pri tych mrazoch pred dvoma rokmi, kedy teploty sli na prelome januara/februara k -20.
Od Citelisa321:
keď je námraza na vedení zvyknú sa /niekedy len na tie turnusy , ktoré začínajú ako prvé/ vypravovať 15 TR , aby "prerazili" námrazu na vedení, nakoľko nemajú /asi žiadnu ? / elektroniku a 31 TR majú dosť citlivú -kde by to každú chvíľu pre niečo pískalo - a aby sa predišlo poruchám u 31 TR, keď už sa námraza roztopí /väčšinovv doobedňajších hodinách / tak sa zvyknú vozy vymienať , napr.dnes cca o 10,30 išla 100 smerom do vozovne po sabinovskej ul. , niekedy, keď je námraza silná , zvyknú sa vypravovať doobeda aj autobusy /ale len cez víkend , keď je ich dostatok/ a neskôr sa vymieňajú za trolejbusy , vraj jeden postrek trolejového vedenia vychádza okolo 10 000 SK - preto , ak si nie sú istý či sa im večer oplatí/aby zbytočne nevyhodili peniaze/ striekať /či ráno bude námraza/ rieši sa to potom takto
Dobre rano vsetkym,no ale tak toto je ozaj uzasne rano ☺ dneska urcite to bude treba zdokumentovat hlavne tie 15Tr(m) ako budu odychovat na S3.
Joo,raj sa moze zacat ?
Polio
111/2 - 705
111/3 - 89
111/4 - 711
111/5 - 706
111/6 - 122
111/7 - 701
111/8 - 703
111/9 - 712
112/1 - 119
112/2 - 120
201/1 - 374
201/2 - 372
211/1 - 366
211/2 - 369
211/3 - 367
211/4 - 378
211/5 - 364
211/6 - 360
211/7 - 377
211/8 - 380
211/9 - 368
212/1 - 362
212/2 - 363
212/3 - 343 (nakoniec to nebolo za 211/2, ale neviem, za aký autobus šiel)
212/4 - 339
212/5 - 348/353
212/6 - 352
213/1 - 311
213/2 - 306
221/1 - 349
221/2 - 370
221/3 - 359
221/4 - 356
221/5 - 334
221/6 - 383
221/7 - 376
222/1 - 351
222/2 - 354
222/5 - 345
222/6 - 344
222/7 - 337
222/10 - 338 (neviem, za čo náhrada)
222/11 - 346
222/12 - 350
223/1 - 341
223/2 - 332