Stale som iba zaciatocnik takze kvalitu komentovat nemusite, na pamiatku to snad bude stacit...teda ak vobec nieco bude vidno, lebo mam pocit ze toto mi moc nevislo..chcelo by to fotku z prednej casti ale na to este nemam odvahu.
Dnes je trosku bordel, nejakych 5 vymien minimalne by sa uz dalo napocitat.
121/1 - 332 -> 376
Dalsie by mohli byt na klbakoch, ktore robia L32 a 222/1 bola asi menena hned dvakrat ak som si dobre vsimol (351 -> 332 -> 347, tym padom by ani 222/11 nemala byt to co rano).
222/1 - 351
222/2 - 349
222/3 - 337
222/4 - 342
222/5 - 336
222/6 - 345
222/7 - 381
222/8 - 344
(222/9 by mala byt 335 ale z toho vozu som viac nevidel, ako videl...uvidime, co tam bude poobede)
222/10 - 383
222/11 - 347
222/12 - 382
Jedným z dôsledkov, prečo sa vyradzovali Ikarusy v tak mladom veku, mohlo byť aj to, že výkony na nimi jazdiacich linkách sa ustavične zmenšovali, a tak sa za nich rýchlejšie našla náhrada. Takmer totožný prípad bolo aj (formálne) vyraďovanie 9 Tr a 14 Tr, počas 90. rokoch.
Dnes, v časoch, kedy výkony sú našťastie vcelku ustálené, by vyradenie takej 119 určite bola škoda, pri už beztak napnutom počte záložných vozidiel (vlastne, záložného vozidla).