Som inak zvedavy, ci po prazdninach sa planuje nieco posilnovat s takymto vozovym parkom akym momentalne disponujeme - stare vozy sa postupne rozpadavaju, niektore novsie nie su schopne vydrzat trosku zimy a po novom ani tepla, niektore ako 705 nie su schopne jazdit temer vobec a to nehovorim o midibusoch alebo tej tlupe Citelisov, ktore mame...sem tam nieco vyhori, nieco sa rozbije, nas udajny "prebytok trolejbusov" sposobil ich nedostatok, takze som velmi zvedavy ako to bude pokracovat a aka situacia nastane v septembri.
213/1 - 360
213/2 - 348 (sla ako "ZL" a pokym sa doterigala kde mala, tak prve kolo sla s cca 20 minutovym meskanim...posledne kolo sla tiez takze asi tam bola cely cas)
213/3 - 379
Poobede moze byt pri takomto pocasi celkom cirkus - meskania, nejaky spoj sa nebodaj podpali, u 720 a 721 ani necakam, zeby dokoncili....dufam, ze ak dostaneme eurofondy pridu dalsie SROt-ky, uz teraz vyprava smeruje dole vodopadmi do...niekde kde by nemusela. Uvidime, ci to dospeje do takeho stavu, ze nebude vobec co dat na turnus. Este ze idu prazdniny...aj ked ktovie ako to bolo s tou 343 a 348, rozmyslam ci chybali vozy alebo vodici...u 348 je bezne, ze na L19 si pri prvom spoji ide trochu volnejsim tempom, ale nie az takto.
Polio
111/1 - 123
111/2 - 121
111/3 - 379
111/4 - 711
111/5 - 712
111/6 - 353
111/7 - 702
111/8 - 122
111/9 - 701
112/1 - 120
113/1 - 333
121/1 - 714
121/2 - 716
121/3 - 109
121/4 - 103
121/5 - 704
121/6 - 720
121/7 - 334
121/8 - 115
121/9 - 721
121/10 - 713
121/11 - 116
121/12 - 114
121/13 - 719
121/14 - 710
121/15 - 717
121/16 - 117
121/17 - 708
121/18 - 118
201/1 - 374
201/2 - 372
201/3 - 389
211/1 - 395
211/2 - 392
211/3 - 391
211/4 - 385
211/5 - 384
211/6 - 366
211/7 - 380
211/8 - 396
211/9 - 386
212/1 - 367
212/2 - 362
212/3 - 368
212/4 - 364
212/5 - 352
212/6 - 377
213/1 - 378
213/2 - 365
213/3 - 360
221/1 - 376
221/2 - 355
221/3 - 358
221/4 - 370
221/5 - 341
221/6 - 397
221/7 - 393
221/8 - 357
222/1 - 382
222/2 - 336
222/3 - 335
222/4 - 383
222/5 - 342
222/6 - 354
222/7 - 351
222/8 - 349
222/9 - 347
222/10 - 345
222/11 - 381
222/12 - 332
223/1 - 346