Reply on: TomJ #871:
vysvetlenie: pôvodne bolo na MHD PN iba jedno vozidlo (kedysi Karosa, neskôr SOR) upravený na prepravu imobilných cestujúcich. Tento autobus (ako vozidlo) vykonávalo viacero liniek - rôzne spoje. Presnejšie, tie spoje, ktoré vykonával takto upravený voz (autobus) zastavoval práve na spomínanej zast. Sídlisko N.Teslu-SOU. V súčasnosti sú všetky vozidla nízkopodlažné (výnimka: keď je náhradné vozidlo) a samozrejme návrh sa ďalej neposunul. Čiže len a len preto stoja IBA niektoré spoje niektorých liniek na tejto zastávke. Ktosi, čo robil súčasný grafikon to zabudol doplniť, a tak tam zastavuje zopár spojov.
lukisho
Mám pocit, že vodič busu zastaví vždy tak a tam, kde a kedy sa cestujúci postaví ku dverám a zazvoní pre výstup z busu.
Kedysi bola zastávka Sĺňava, Školský majetok konečnou zastávkou pre L10. Osobne si pamätám, že keď z tejto zastávky začínala, zastavovala na Sĺňava, Školský majetok a Sĺňava, RS Javor v smere do mesta + aj na zastávke (hoci existenčne neumiestnenej) Sĺňava, Lodenica, čiže priamo pred hotelom. Ak bus L10 išiel na Školský majetok zastavoval na zast. Sĺňava, Lodenica (na mieste jej existencie) + aj na zastávkach Sĺňava, Školský majetok a Sĺňava, RS Javor (hoci existenčne tieto zastávky stály na opačnej strane). Toto je asi jediné a možno rozumné vysvetlenie, ako to vlastne je.
Zhrnutie: existenčne stoja iba tri zastávky, no v skutočnosti autobus stojí na šiestich.
Podobný problém bol aj na sídlisku A.Trajan ešte pred postavením Kauflandu, kedy skoro nikto nevedel, či bus ide NA/alebo OD Polikliniky a či Z alebo DO mesta (všetky sa otáčali na otoči sídliska A.Trajan).