Dnes hrbáč PD-486CP vzadu s nefunkčným transparentom, a jedna B732 vzadu bez čísla...ale u SAD PD nič neobvyklé, povedal by som "štandartná situácia". ?
Cawte som tu novy a poviem vam tie nove autobusi cotu maju prist su velmi super ale viete co ma trosku stve na mhd prievidza?meskanie autobusov.mam prist na nejake miesto vcas a bus mi meska niekedy aj 15 az 20 minut.ale co ja stym urobim je to nazor len jedneho obcana.rad by som tu privytal ako aj pred niekolkymi rokmi automaty na cestovne listky.pomohlo by to aj nasej doprave a autobusi by nemali take meskania ?
ja som počul také veci že SORy a 952 idú ako zálohy
tí vodiči ktorí parkujú BUS pred domom budú mať nafťáky
tí ktorí parkujú na závode budú mať plyny ?
poiiii: Pisal som o tom ze uz urcite nezasiahne do pravidelnej premavky tym sa mal na mysli aj to ze nebude pravidelne nasadzovana na turnus, nemal som na mysli likvidaciu predpokladam ze bud bude preradena do Partizanskeho alebo ostane ako zaloha.
Usudzujem tak aj kvoli tomu ze na prevadzku MHD v PD je potrebnych 33 ks autobusov stav po zaradeni novych autobusov bude - 20 ks Citelis, 10 ks Sor, 4 ks 952 (+ 1 ks 952 BBDS ta bude asi vratena) cize uz teraz je pocet 34 ks a k tomu je este 1 ks 932 a 3 ks 732 (tzv. mrezaky).
ok, to sa chápe... Len čo sa týka L50 a 51, často tu spomínate, že sú celkom vyťažené. Ja čo som bol v PD, resp. najmä v Bojniciach a sem tam som si potreboval odbehnúť do PD, tak som využíval prevažne L50 a 51. Neviem koľko vozidiel tam treba a či sú nejaké prejazdy z 50 a 51 na iné linky. Ale mohol sa kúpiť taký počet 12m vozov aby pokryli L50 a 51, ale ak ide len o vybrané spoje na L50 a 51, tak potom beriem späť.
ono keďže sa jedná o dotáciu z fondov EU, zrejme pri rozhodovaní zavážil aj fakt, že menší autobus je lacnejší a ďalší fakt, že menší autobus je ľahší a tým jeho motor nemusí vyvinúť taký ťah, čím spáli menej paliva a vypustí menej splodín a Citelis napriek podobným rozmerom s B732 má väčšiu kapacitu rozvrhnutím priestoru, takže nemyslím, že by to vadilo a B932 určite z naších očí nezmizne natrvalo...
Prichodom novych autobusov z pravidelnej premavky zmiznu vsetky Karosy B 732 a dokonca by sa mala z pravidelnej premavky stiahnut aj Karosa B 932. K comu by Prievidza kupovala kapacitnejsie autobusy ked dnes je Prievidza plna Soriek BN 10.5 a pocas beznej prevadzky kapacitne vyhovuju az na par spojov pocas rannej a poobednej spicky. Predpokladam ze vsetky 4 nove 12m autobusy budu zaradene na najvytazenejsie L50 a L51.
Chcem sa opýtať či sa s príchodom Irisbusov vyradia Karosy B731 a 732? Mimochodom prečo sa nemohli pre Prievidzskú MHD zakúpiť 20ks vozidiel typu Irisbus Citelis 12M CNG, ale len 4ks a k nim 16 10.5M? Snáď nechcú na 1,5m dĺžky dopravcovia šetriť s tým, že "však sa cestujúci potlačia" ? keď už, tak (podľa mňa) mali nakupovať jeden druh aby bola jednotná kapacita všetkých vozidiel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.