Dakujem velmi pekne za Vase info. Aktualne mam info zo SADky, ze to prekablovali veriac, ze to uz pojde a pojde to stale. Takze mozte vyskusat, budem skusat aj ja.
Ahojte kolegovia cestovatelia z MHD v PD: celim problemu, ze v najnovsom voze SOR s SPZ PD-956ID mi vobec nenajde wifi signal. SADka mi tvrdi, ze u nich v dielnach to funguje, takze potrebujem nezavisleho testera na to, vedeli by ste to niekto skusit, ked by ste sa s nou viezli? Dakujem
Mohol by som poprosiť o zaslanie tej schémy? Pokojne by stačil link na nejaké úložisko Ďakujem.
A ešte sa spýtam, nevie niekto z pamätníkov MHD v Prievidzi v akom období a do kedy boli využívané niekdajšie zastávky na Ulici I. Krasku (pri Papuči) na Zapotôčkoch a aké linky tadiaľ premávali? V súčasnosti po tejto ulici žiadne linky nejazdia a zástavkové zálivy v oboch smeroch slúžia len ako parkovacie miesta pre autá.
Ja mám schému s linkami 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 16. Linka 3 má interval 15-20 min, je to nosná linka celej MHD z Dlhej do Bojníc. Linka 5 je rovnako veľmi silná, veď z nej vznikli dnešné 50 a 51. Linky 12,14 a 16 jazdia do Bane Cigely, sú to robotnícke spoje s pár odchodmi na 6,8,14,18 a 22hodinu (nie každá linka). Silná je tiež linka 10.
Trošku to tu oživím... Aké bolo vlastne linkové vedenie MHD v PD a Bojniciach pred vznikom okružných liniek 50 a 51 ? Či bolo to tak vždy? Najstaršia dohľadateľná schéma liniek je z roku 2007. Má niekto schému a trasy liniek aj z 90. rokov, prípadne zo začiatku milénia ? Má niekto v zbierke aj CP MHD z tohto skoršieho obdobia ? V počiatkoch PD sekcie sa spomínali napríklad linky 1, 5 a podobne. Zaujímali by ma ich CP, prípadne by som bol vďačný, ak by niekto z vás bol ochotný mi poslať vtedajšie cestovné poriadky, na výmenu viem aj ja čosi zo starších materiálov poslať.
Na FB už boli fotografie vozov ako sa presúvali z STK do vozovne cez mesto. Pre doplnenie, okrem SORiek BNG 12 a jednej NB 12 sa dokúpil aj jeden mestský crossway, taktiež od rovnakej spoločnosti, s rovnakým pôsobením v Havířovie.
Podľa všetkého v priebehu krátkeho obdobia skončia v PD Citelisy pre končiacu životnosť a budú sa vyraďovať. Nahradené budú jazdenkami od Transdev Slezko - SORky BNG 12 a SOR NB 12 v počte 10+. Vozidlá už bolo vidno v uliciach pri presunoch. Vozidlá sú v doterajšom bielo-zelenom prevedení, ako jazdili v Havířove a okolí.
Podľa oficiálneho cestovné poriadku je zastávok na linke č. 50 presne 40. Avšak ani jeden spoj neobsluhuje všetky zastávky. Najviac zastávok - 39 - obsluhujú len dva spoje, a síce spoj 9 a spoj 15.
Spoj 9 - východzia zastávka SAD 6:10 - konečná zastávka Ciglianska cesta - 7:09.
Spoj 15 - Ciglianska cesta 7:12 - SAD 8:13.
Väčšina ostatných spojov začínajúcich a končiacich na zastávke SAD obsluhuje 38 zastávok. Aj tu je však výnimka pri zastávke NC Kaufland, na ktorú prvé dva ranné spoje 3 a 5 nezachádzajú a rovnako tak aj posledné dva večerné 69 a 71. Navyše je posledný menovaný spoj 71 skrátený po autobusovú stanicu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ado.boj