Reply on: draxter #1198:
práve preto, že sa to nemá robiť od stola tak nenavrhujem konkrétne zmeny ☺ skúšal som si robiť niečo pre seba ale riadne som sa v tom zamotal... s L50 či 51 som absolvoval krásnu vyhliadkovú jazdu počas prvého dňa tohoto roka, hlavne úsek od Zapotôčikov cez Necpaly, Kopaničky a Kopanice bol krásny ? škoda, že sa nerobia mimoriadne vlaky, ktoré by prepravovali ľudí z Prievidze cez Sebedražie a cez tú banskú trať do Novákov. Niečo ako turistický banský vlak so zastávkou v Sebedraží, kde by záujemcovia mohli navštíviť baňu, ak sa tam teda robia vôbec exkurzie.
kvorka
Všetko toto je zaujímavé najmä preto, že:
1. klesli náklady v dôsledku zaradenia nových busov, čím sa ušetrili nie malé peniaze
2. zvýšilo sa cestovné - čo s ohľadom na bod 1. nemalo žiadnu logiku, akurát to "posilnilo" bod 3:
3. úbytok cestujúcich v dôsledku zvýšeného cestovného, väčšej tlačenky v krátkych busoch v špičke
4. absencia ďalších progresínych krokov a lá TN či BB (nástup ďalšími dverami, mesačník...)
Opäť bude centrum plnšie automobilov, mesto bude s tým mať zase výdavky, ale MHD bude len stagnovať. Kde je rok 2002 a tie super intervaly, plné kĺbaky na L3,5,10...toto si musí mesto uvedomiť, že toto by malo byť cieľom a nie plné ulica zaparkovaných aút.