Reply on: no.ev.di. #1197:
v prvom rade by sa to malo robiť na základe prieskumu a nie od stola. V druhom rade sú v PD stále silné prepravné prúdy po trasách liniek 3,10,11,15. Linky 50 a 51 ako "vymetáky" celého mesta majú svoj zmysel, lenže niekedy kapacitne nepostačujú a majú pridlhú trasu. Takže určite treba kompromis, tiež počas dňa vídavam prázdne busy, ale skúr v sedle dopoludnia ako večerom. Možno by stálo za úvahu odstrániť súbehy a zaviesť lepší preklad. Spojenie liniek 6 a 8 nie je zlý nápad, ale zatiaľ sa urobili len tie najhoršie úpravy - zdraženie cestovného a redukcia spojov, naviac hneď po sebe a tak ako popísal kvorka bez racionálneho dôvodu. Veď už jazdia nové busy a plyňáky.
kvorka
Všetko toto je zaujímavé najmä preto, že:
1. klesli náklady v dôsledku zaradenia nových busov, čím sa ušetrili nie malé peniaze
2. zvýšilo sa cestovné - čo s ohľadom na bod 1. nemalo žiadnu logiku, akurát to "posilnilo" bod 3:
3. úbytok cestujúcich v dôsledku zvýšeného cestovného, väčšej tlačenky v krátkych busoch v špičke
4. absencia ďalších progresínych krokov a lá TN či BB (nástup ďalšími dverami, mesačník...)
Opäť bude centrum plnšie automobilov, mesto bude s tým mať zase výdavky, ale MHD bude len stagnovať. Kde je rok 2002 a tie super intervaly, plné kĺbaky na L3,5,10...toto si musí mesto uvedomiť, že toto by malo byť cieľom a nie plné ulica zaparkovaných aút.