poiiii má pravdu ! proste ten kto tam dáva tie označníky, nemá si náhodov zobrať šubleru a staáť tam celý deň a merať zakaždým, keď sa tam pristavý autobus a na konci dňa spraviť priemerný výpočet, kde má stáť označník ?? je PRI zastávke a to je hlavné ! ja si myslím, že nie je vôbec ďaleko od zastávky samotnej, na 3-4 kroky, ako kde.
no.ev.di.
- umiestnenie zastávkových označníkov (umiestniť označník za prístreškom zastávky je pri najmenšom divné)
- umiestnenie CP (na zastávke kde je prístrešok by bolo nanajvýš vhodné dať CP do vytríny, to by tam ale nejaká musela byť)
- absenciu informačných displejov vo vnútri vozidiel MHD (neviem koľko stojí jeden taký, ale zaobstarať do každého vozidla MHD jeden kus by snáď nezruinovalo SAD PD)
Myslíš, že som rozmaznaný návykmi z MHD z iných miest alebo sú moje pripomienky celkom vecné? Osobne by si myslím, že MHD v PD je na celkom dobrej úrovni a vyššie uvedené zmeny, by ju ešte skvalitnili. Stále mi však nikto neodpovedal na otázku, že aký mal dopravca dôvod kupovať namiesto 12m autobusov 10.5? Záchranou je to, že namiesto 10.5 SORov kúpil radšej plne NP 10.5 Ciltelisy bez schodíkov.