Reply on: barack40 #47:
"A to, že má skoro každý spoj extra číslo a extra trasu... veď PB je malé mesto, ináč sa to ani nedá... " - praveze v malom meste je to jednoduhsie. Natiahni si 3 linky, niekde sprav prestupny bod a ides.. (samozrejme obrazne povedane) ono je to skor o tom ci sa chce.. pokial chce prevadzkovatel 500 poznamok tak ich tam mat bude.
Valec
"druhý spoj nejde buď pre nejakú poruchu, nedostatok vodičov alebo nejaké mimoriadne udalosti "
- to ste si už vybavili. Len by som sem mimoriadne udalosti neplietol, tie sa môžu stať aj v PB.
"Koľkokrát si využil Považskobystrickú MHD?? Určite ani raz, lebo ináč by si vedel, že za poslednú dobu prešla zmenami - k lepšiemu"
- tak to by má schválne zaujímalo, čo sa v PB MHD zlepšilo? Teda ohliadnuc od toho, že (z dôvodu vzniku nového prevádzkovateľa) bol vymenený vozidlový park.
"viď úžasné zmeny v Petržalke po sprevádzkovaní mosta Apollo"
- tak to áno, hlavne že v PB sa po každej zmene cestovného poriadku stáva cestovanie stále neprehľadnejšie. Veď už pomaly každý spoj extra číslo linky a trasu. Stačí si pozrieť tie preľadné cestovné poriadky s desiatkami poznámok.
"nekritizujte MHD v PB len pre to, že nemá intervalový CP (ale má, len na linkách, ktoré jazdia do dedín budeme asi ťažko zavádzať intervaly)"
- tak to potom bude celá PB asi len jednou veľkou dedinou. Jediný čiastočne intervalový CP má len a len linka 3. Už len čakám pri že pri najbližšej zmene CP vznikne linka 30.
? ? ?