Reply on: barack40 #47:
"A to, že má skoro každý spoj extra číslo a extra trasu... veď PB je malé mesto, ináč sa to ani nedá... " - praveze v malom meste je to jednoduhsie. Natiahni si 3 linky, niekde sprav prestupny bod a ides.. (samozrejme obrazne povedane) ono je to skor o tom ci sa chce.. pokial chce prevadzkovatel 500 poznamok tak ich tam mat bude.
barack40
citujem: "Aj ja by som bol macher keby ze ma moj vozovy park 25 vozidiel a preto kupit na dva supi vsetky vozidla a potom sa 10-12 rokov nestarat sa o to. To neni ako vozovo parky v Kosiciach, Presove alebo Bratislave. "
takže... aký rozpočet má Bratislava, Košice, Prešov??? Aké dotácie dostávajú tvoje spomínané podniky a aké MDS? Rozmýšľaj trochu... aj keď majú 25 autobusov, ich rozpočet tomu aj zodpovedá a určite majú MHD lepšie vyriešenú ako napr. v Bratislave, kde sa niekedy bojím do vozidla aj nastúpiť a každý druhý spoj nejde buď pre nejakú poruchu, nedostatok vodičov alebo nejaké mimoriadne udalosti (stáva sa ich dosť poslednú dobu). Koľkokrát si využil Považskobystrickú MHD?? Určite ani raz, lebo ináč by si vedel, že za poslednú dobu prešla zmenami - k lepšiemu (čo sa o Bratislave nedá povedať - viď úžasné zmeny v Petržalke po sprevádzkovaní mosta Apollo). Takže láskavo tu nekritizujte MHD v PB len pre to, že nemá intervalový CP (ale má, len na linkách, ktoré jazdia do dedín budeme asi ťažko zavádzať intervaly) že má len 25 vozidiel, a len jeden nízkopodlažný (ten jeden bohate obslúži linku 3 AS - ŽST - Nemocnica - Tesco - Sídlisko SNP a na ostatných linkách by sa ani nízkopodlažné vozidlo nedalo použiť, veď do tých kopcov a po tých cestách by nevyšlo), málo kĺbakov (tam, kde sú potrebné, stačia a inde ak sú potrebné nemôžu byť nasadené, lebo sa tam jednoducho nedostanú).