Ah, sorry, myslel som, že diskutujeme v inej Bystrici . Nuž veru v Považskej im dvojdverové sóla aj kĺbáky bohate postačia, lebo kým sa všetci cestujúci odpípu pri jedných dvewrách, tak celý autobus vystúpi jednými dverami aj štyrikrát.
Aj vBA ich pár majú, ale istotne 4 či 5 dverak je na MHD vhodnejší, nehovorím už o Tom, že podľa podkladov taký nemôže byť. A to je zjavne amaterizmus celej tejto súťaže.
Primátorovi Dankovi by mohol niekto povedať, že ak v tom podniku nebudú mať 100% vlastníctvo, tak budú musieť prevádzkovateľa tendrovať vo veľkej medzinárodnej súťaži tak či tak. Akurát budú mať istotu, že sa niekto predsa len prihlási.
Otázka, ľudia napriek vírusu majú svoje povinnosti a musia chodiť do práce !!!
Víkendový harmonogram linky č. 2 je absolútne nevyhovujúci, myslel na to niekto?
Pridali ste spoje ale až o 09,00
Tak dajte 1 "2" okolo 6-tej ráno,alebo 6,35 hod.ide to?
Mnohým ľuďom by to pomohlo.
a) Citelis je odstavený z premávky od konca novembra, už som sa naň nedávno pýtal vedenia čo s ním je a dostal som odpoveď, že voz sa podrobuje GO motora kvôli závade a plánujú s ním potom premávku
b) PB-833AZ naposledy odviezla cestujúcich dňa 27.9.2019 a odvtedy je odstavená z premávky
Prosím miestnych/znalých:
a) Citelis 12M ešte jazdí?
b) čo je PB-833AZ, ostala prevádzkyschopná či už je preč?
c) vyradené B952 a 961 šli pod autogén či predaj?
Vďaka
Inak, boli z hľadiska stavu rámu / agregátov tie kĺbaky v takom stave, že pri rozumnejšom vedení by zvládli požiť ešte pár rokov? Alebo sa dá ignorácia obnovy prirátať k príčinám súčasného stavu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023