skúsil som napasovať niektoré veci na tvoj takt, to doobedie mi vychádza stále na X:53 a X:23 . Nikto totiž nebude čakať na spoj na rozkvet od X:42 od príchodu vlaku do :03. a X:53 má príchod naspať na stanicu 20 minút pred odchodom vlaku, čo je ok.
ja by som predsalen asi navrhoval ten stovkový takt od 5:20 do 11:20. Bolo by to jednoduchšie na pochopenie pre cestujúcich a tiež by som bol za polhodinový takt doobeda.
Mám dve pripomienky ? jedna je, že napriek tomu, že je rok 2011, používam .xls 2003 a druhá, že v mojom súbore xls mám nastavený vzorec na automatické časy.
Tie spoje môžeš sem podopĺňať alebo môžeme použiť ten tvoj excelovský súbor na upravovanie toho návrhu. Ale to je v podstate asi jedno, chcem len, aby sme pracovali v jednom súbore, s jedným CP, ktorý postupne učešeme do finálnej podoby. ?
Akurát študujem podrobnejšie ten tvoj návrh. Mám otázku ohľadom spojov L10 a L10/100 ráno o 05:30 z Ul. Novomeského. To pôjde akože jedna L10 naprázdno na Novomeského I, odkiaľ pôjde súčasne s L100, ktorá pôjde cez Východnú a TESCO?? To isté o hodinu neskôr. Nemyslíš, že je to tak troška mrhanie kilometrami?? Ja skúsim dorobiť do toho môjho návrhu tie tvoje spoje 100-ky a niektoré iné spoje, resp. môžeš mi vypichnúť, ktoré by si tam rád doplnil ? A takisto očakávam aj nejaké podnety k tomu od mds ? Viac hláv, viac rozumu ?
A ako hovoríš, zvozy ku vlakom hlavne ráno. Tam odvozy treba akurát v takom čase, aby mali napr. taký Matadoráci z nočnej nejaký ten spoj. Poobede a večer už hlavne odvoz od vlakov, síce v týždni možno nie tak veľmi využívaný ako napr. v piatok študentami z VŠ.
Veď to bol účel toho spojenia sa. Ja som len reagoval viacmenej na tú chronometráž, lebo je to fakt niekedy veľký problém s tými večernými 11-kami a vodič by tam mal mať aspoň 5 minutiek rezervu pred ďalším spojom. Čo sa týka toho zvozu k rýchlikom do BA, popracujeme na tom ?
Osobne netrvám na svojom návrhu úplne striktne, spojili sme sa preto, aby sme sa dohodli - skúsme preto skĺbiť moje a tvoje nápady - v tomto by nám mohol poradiť mds ?.
To hej, všimol som si, že sú k vlakom... Manželka chodí ráno na vlak do Žiliny, poviem ti 10 minút musíš byť minimálne pred príchodom vlaku na ŽST, aby si si stihol kúpiť...
Je však pravda, že k osobákom do ZA to máš ideálne. Ale bratislavské rýchliky bez šance.
Ale seriózne je fakt otázka, či je dôležitejší zvoz k vlaku, alebo odvoz z vlaku. Ráno jednoznačne zvoz, ale tam je dostatok spojov. Poobede odvoz, ale tam je tiež dostatok spojov. Večer skôr odvoz. Ale čo v sedle ?
Cez víkend sa to dá zmáknuť, ale cez pracovný deň možno tak skoro ráno. Aj keď bude kruháč hotový, ten nástup ľudí čosi trvá a treba tam podľa mňa nechať aj dajakú tú rezervu. Časovať to podľa nejakého vodiča "aktivistu", čo kašle na odchody nie je podľa mňa šťastné riešenie. Je tam síce po takomto skrátení trvania linky miesto pre pridanie nejakého ďalšieho spoja, ale treba mať zas na zreteli to, že nie vždy to ide. Napr. keby sa nasadí takáto víkendová chronometráž na večerné spoje, tak sa vodič môže aj na hlavu postaviť. Za jedno večer chodí dosť ľudí a za druhé, večerný prejazd cez FMNK je doslova utrpenie.
#856 MarekPB_B961E: 7.20 je len do počtu, ten by mohol byť vyhodený, lebo práve vtedy tam chodí 110. Veľa by nám pomohlo, keby sa to so škol.spojmi prekombinovalo s Moštencom. Ale osobne si myslím, že na školské spoje by sme sa mali teraz do najvyššej možnej miery vykašľať. Aby si nemysleli, že sme moc múdri ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.