Mám aj cestovný poriadok z deväťdesiatych rokov - napr. úplný celý z Informátora Liptova 1999/2000 (dovtedy uverejňovali skrátené) - ak budete chcieť, dám aj skeny.
Bolo 11 liniek, sú tam rozdiely oproti súčanosti, napríklad:
1 - jazdila nielen z Ondrašovej na AS a späť, ako teraz (niektoré spoje ale na AS aj cez Komenského ulicu), ale ďalej popri gymnáziu, cez Centrum a potom cez Nábrežie na KZ 07 (dnes zast. Deltech), prípadne aj k strojárňam, inak v Ondrašovej mal aj zastávku Tehelňa, ale všetky spoje ju vtedy vynechávali
2 - z Palúdzky cez AS a Nábrežie do Stošíc
3 - len do Ploštína
4 - do Iľanova (niektoré spoje aj cez Ploštín)
5 - do Bodíc ako teraz
6 - z a do Ondrašovej (niektoré spoje aj cez tehelňu, inak na AS cez ul. Komenského ako aj teraz), potom cez gymnázium a centrum alebo aj cez ul. Podtatranského, Zápotockého a Nálepkovu, ďalej na Alexyho (obišiel Borbisovu) a KZ 07
7 - z Andíc cez AS, Nábrežie do Stošíc (ako dnešná dvojka)
8 - ako dnešná 8, ale niektoré spoje aj z a do Palúdzky, KZ 05 (Ligarex)
9 - ako dnešná 9, čiže cez Deltech (vtedy KZ 07), ale nikdy nešiel z Podbrezín cez Vrbickú ulicu a Geodéziu;, niektoré spoje išli aj do Palúdzky ku TRIGE (ešte nebola zastávka ul. E. Penkalu)
10 - ako dnešná 10, ale jeden ranný spoj z Podbrezín išuel na ul. Čs. brigády a potom sa otočil smerom na Rachmaninko a potom pokračoval ten autobus ďalším spojom na linke č. 8
11 - na podbreziny cez Nábrežie s obídením KZ 07 ale niektoré spoje išli mimo Rachmaninko ul. Vrbickou (tým sa odlišoval aj od 9, 2, 7).
Bolo 11 liniek, sú tam rozdiely oproti súčanosti, napríklad:
1 - jazdila nielen z Ondrašovej na AS a späť, ako teraz (niektoré spoje ale na AS aj cez Komenského ulicu), ale ďalej popri gymnáziu, cez Centrum a potom cez Nábrežie na KZ 07 (dnes zast. Deltech), prípadne aj k strojárňam, inak v Ondrašovej mal aj zastávku Tehelňa, ale všetky spoje ju vtedy vynechávali
2 - z Palúdzky cez AS a Nábrežie do Stošíc
3 - len do Ploštína
4 - do Iľanova (niektoré spoje aj cez Ploštín)
5 - do Bodíc ako teraz
6 - z a do Ondrašovej (niektoré spoje aj cez tehelňu, inak na AS cez ul. Komenského ako aj teraz), potom cez gymnázium a centrum alebo aj cez ul. Podtatranského, Zápotockého a Nálepkovu, ďalej na Alexyho (obišiel Borbisovu) a KZ 07
7 - z Andíc cez AS, Nábrežie do Stošíc (ako dnešná dvojka)
8 - ako dnešná 8, ale niektoré spoje aj z a do Palúdzky, KZ 05 (Ligarex)
9 - ako dnešná 9, čiže cez Deltech (vtedy KZ 07), ale nikdy nešiel z Podbrezín cez Vrbickú ulicu a Geodéziu;, niektoré spoje išli aj do Palúdzky ku TRIGE (ešte nebola zastávka ul. E. Penkalu)
10 - ako dnešná 10, ale jeden ranný spoj z Podbrezín išuel na ul. Čs. brigády a potom sa otočil smerom na Rachmaninko a potom pokračoval ten autobus ďalším spojom na linke č. 8
11 - na podbreziny cez Nábrežie s obídením KZ 07 ale niektoré spoje išli mimo Rachmaninko ul. Vrbickou (tým sa odlišoval aj od 9, 2, 7).
Už im tie prímestské LE autobusy nejdú tak na odbyt?
LeonardLM
Mapa MHD LM z Informátora Liptova 1989/1990
K tomu aj skrátený CP 1 až 4
4 až 7