Mám aj cestovný poriadok z deväťdesiatych rokov - napr. úplný celý z Informátora Liptova 1999/2000 (dovtedy uverejňovali skrátené) - ak budete chcieť, dám aj skeny.
Bolo 11 liniek, sú tam rozdiely oproti súčanosti, napríklad:
1 - jazdila nielen z Ondrašovej na AS a späť, ako teraz (niektoré spoje ale na AS aj cez Komenského ulicu), ale ďalej popri gymnáziu, cez Centrum a potom cez Nábrežie na KZ 07 (dnes zast. Deltech), prípadne aj k strojárňam, inak v Ondrašovej mal aj zastávku Tehelňa, ale všetky spoje ju vtedy vynechávali
2 - z Palúdzky cez AS a Nábrežie do Stošíc
3 - len do Ploštína
4 - do Iľanova (niektoré spoje aj cez Ploštín)
5 - do Bodíc ako teraz
6 - z a do Ondrašovej (niektoré spoje aj cez tehelňu, inak na AS cez ul. Komenského ako aj teraz), potom cez gymnázium a centrum alebo aj cez ul. Podtatranského, Zápotockého a Nálepkovu, ďalej na Alexyho (obišiel Borbisovu) a KZ 07
7 - z Andíc cez AS, Nábrežie do Stošíc (ako dnešná dvojka)
8 - ako dnešná 8, ale niektoré spoje aj z a do Palúdzky, KZ 05 (Ligarex)
9 - ako dnešná 9, čiže cez Deltech (vtedy KZ 07), ale nikdy nešiel z Podbrezín cez Vrbickú ulicu a Geodéziu;, niektoré spoje išli aj do Palúdzky ku TRIGE (ešte nebola zastávka ul. E. Penkalu)
10 - ako dnešná 10, ale jeden ranný spoj z Podbrezín išuel na ul. Čs. brigády a potom sa otočil smerom na Rachmaninko a potom pokračoval ten autobus ďalším spojom na linke č. 8
11 - na podbreziny cez Nábrežie s obídením KZ 07 ale niektoré spoje išli mimo Rachmaninko ul. Vrbickou (tým sa odlišoval aj od 9, 2, 7).
Bolo 11 liniek, sú tam rozdiely oproti súčanosti, napríklad:
1 - jazdila nielen z Ondrašovej na AS a späť, ako teraz (niektoré spoje ale na AS aj cez Komenského ulicu), ale ďalej popri gymnáziu, cez Centrum a potom cez Nábrežie na KZ 07 (dnes zast. Deltech), prípadne aj k strojárňam, inak v Ondrašovej mal aj zastávku Tehelňa, ale všetky spoje ju vtedy vynechávali
2 - z Palúdzky cez AS a Nábrežie do Stošíc
3 - len do Ploštína
4 - do Iľanova (niektoré spoje aj cez Ploštín)
5 - do Bodíc ako teraz
6 - z a do Ondrašovej (niektoré spoje aj cez tehelňu, inak na AS cez ul. Komenského ako aj teraz), potom cez gymnázium a centrum alebo aj cez ul. Podtatranského, Zápotockého a Nálepkovu, ďalej na Alexyho (obišiel Borbisovu) a KZ 07
7 - z Andíc cez AS, Nábrežie do Stošíc (ako dnešná dvojka)
8 - ako dnešná 8, ale niektoré spoje aj z a do Palúdzky, KZ 05 (Ligarex)
9 - ako dnešná 9, čiže cez Deltech (vtedy KZ 07), ale nikdy nešiel z Podbrezín cez Vrbickú ulicu a Geodéziu;, niektoré spoje išli aj do Palúdzky ku TRIGE (ešte nebola zastávka ul. E. Penkalu)
10 - ako dnešná 10, ale jeden ranný spoj z Podbrezín išuel na ul. Čs. brigády a potom sa otočil smerom na Rachmaninko a potom pokračoval ten autobus ďalším spojom na linke č. 8
11 - na podbreziny cez Nábrežie s obídením KZ 07 ale niektoré spoje išli mimo Rachmaninko ul. Vrbickou (tým sa odlišoval aj od 9, 2, 7).
LeonardLM
Mapa MHD LM z Informátora Liptova 1989/1990
K tomu aj skrátený CP 1 až 4
4 až 7