Zavrieť

Výjazd z vozovne smer Chatam Sófer

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Električky (3.6.2019) (14/19)
Stiahnuť materiál
Výjazd z vozovne smer Chatam Sófer.
Príspevok:
Lokalita: Vajnorská ul.
Dátum: 7.5.2019
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7518
Galéria: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Električky (3.6.2019)
Linka:
Autor: Tootti
Počet zobrazení: 3918

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

6.6.2019
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #33:
Eh, sorry. A išla by cez BANM?
Odpovedať
Mike

Mike

6.6.2019
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #25:
Stále sa bavíme o tom, že nejaké spoje napr. L4 ráno potrebuješ začať pri tuneli smer Zlaté, lebo na obrat do Karlovky je to cca o 20-25 minút dlhšie, čo pri úplne prvých spojoch "nestíhaš" (teda ak nemá byť prvý nástup ako písal 810 ZSSK o 3.10) a pri tých spojoch po 5tej ich viesť z Karlovky je zbytočné (také frekvencie na 8 min. interval sú až z centra na Vajnorskú).

A začať tie spoje zo Šafka - to by sa prišlo o prestupy, ktoré sú pod Mostom SNP a asi aj na nábreží z 29 (teoreticky možno aj z 30/37?). A aj keby začali zo Šafka, išli by tam ako L8, teda zbytočne cez Obchodnú?.
Odpovedať
810zssk

810zssk

6.6.2019
#34 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #32:
Dufam ze toto sa co najskor poriesi, lebo za tie roky co pocuvam ako sa co nerobi kvoli grafikonistickemu SW by sa snad na efektivnejsej prevadzke snad aj vratila cena noveho robustneho SW na konstrukciu grafikonu a aj vsetky mozne exporty (je dost bizarne ze v dobe kedy je mozne softwarovo riadit auto, pilotovat lietadlo a operovat ludi, musi v DPB po skonstruovani grafikonu druhy clovek vytvorit exporty do PP a treti na zastavky a weby, pricom ten posledny export je navyse este aj zly).
Odpovedať
810zssk

810zssk

6.6.2019
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #31:
2ka na Zlate piesky nejazdi uz niekolko rokov 😉 Islo by o predlzenu, nie skratenu 2.
Odpovedať
Solider

Solider

6.6.2019
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #29:
Pretože to naráža na limity softvéru, ktorý má DPB k dispozícii.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

5.6.2019
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #26:
Ikeov nápad je síce fakt šoto ale tie príklady nie sú úplne najšťastnejšie zvolené - e-9 z Juráku môže ísť už z vozovne označená ako e-9 Karldorf, tam žiadne zmätenie vlkov nehrozí. Naopak končiace vozy na Jurák by som ako e-2 neoznačoval, aby sa vlkä nedožadovali transportu na Zlatni Pjasaci - na konečnú VJD patrí e-10.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

5.6.2019
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #22:
To je samozrejme nesprávna úvaha. Ak niekto nastúpi pri Steine do e-9, o ktorej je presvedčený, že pôjde do Ružinova, určite nebude na Trnku kontrolovať, pri ktorom nástupišti zastavili.
Odpovedať
TomJ

TomJ

5.6.2019
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #28:
Možno nevedia nastaviť, aby voz z linky 1/3 prešiel na linku 2, lebo tam poradie 3 už existuje. Podobne ako s nábehmi na nočák. Prečo majú vysoké poradia? Prečo nemôže byť proste N21/1 atď?
Odpovedať
810zssk

810zssk

5.6.2019
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #27:
Vodicom by asi bolo jedno ci idu zo stanice do Juraku ako jednotka alebo dvojka.. myslim ze je to proste o tom ze grafikonisti v tom chcu (chceli?) mat "cisto", aby zmena na jednej linke nevyvolavala zmeny na druhej, ak to nie je vyslovene zvazok liniek. Ale to je len moja teoria.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

5.6.2019
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #26:
Aj vieš prosím nejaký dôvod, prečo sa tie prejazdy snažia minimalizovať? Na upokojenie vodičov?
Odpovedať
810zssk

810zssk

4.6.2019
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #25:
To je teda poriadne šoto. Ako si to prosím predstavuješ? Napríklad ak budeme chcieť prvý spoj na L9 o 4:55 z KV, tak ten voz pôjde z garáže o 3:30 aby sa stihol povoziť po celom meste kým sa dostane na L9? 🙂 To by naozaj bolo efektívnejšie proste ľudí nevoziť a ísť priamo.

Určite majú zmysel prejazdy tam kde vozidlo kopíruje trasu inej linky. Napríklad dojazdy L1 z Hlavnej stanice do Juráku by kľudne mohli jazdiť ako linka 2. Bohužiaľ grafikonisti v Bratislave sa všeobecne snažia minimalizovať prejazdy, tak sa uprednostňujú rôzne sparťanské označenia. Najbizarnejšie bolo keď existovala linka 16 cez Vazku (už bez závleku cez centrum) a výjazdy iných liniek z Kraksňan do Ružinova chodili napriek tomu uznačené číslom svojej kmeňovej linky, napriek tomu že v plnom rozsahu kopírovali trasu linky 16...
Odpovedať
Ike

Ike

4.6.2019
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Možno je to extrašoto a boli by to jalové kilometre, ale nešlo by výjazdy riešiť formou obehov cez bežné linky?

Napr. z VJH by išla vždy dvojka a postupne by sa dostala na svoju trasu.

Teda VJH - Hlavná stanica 2ka, Hlavná Stanica - Ružinov 8ka a následne už služba na 9ke.
Odpovedať
Mike

Mike

4.6.2019
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #22:
Keď sa zaviedli 9 z Juráku a mali dojazdy s ľudmi z Trnka, tak cestujúci vo vnútri si zvyčajne všimli že to ide inam až na Odbojárov. (A tak je to u mnohých dodnes).
Odpovedať
mi.v

mi.v

4.6.2019
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dúfam že na žiadnu mimoriadnosť nezavedú dočasnú písmenkovú linku "K". To by ten cieľ bol K CHATÁM ŠOFÉR.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

4.6.2019
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #19:
Keďže na Trnavskom mýte máme oddelené nástupištia smerom von z mesta, tak pokiaľ niekto nastúpi do L9 na VJD, tak to môže zistiť už tu a stačí mu prejsť na vedľajšie nástupište.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

4.6.2019
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #20:
Nebola to tak trochu nesystémová vec, aby sme tu mali linky, na ktorých pôjdu tri spoje za deň, aj to v časoch, keď nimi takmer nikto nepôjde? Navyše je otázne, či by sa ľudia trasy týchto liniek naučili a či by náhodou tiež iba prekvapene nepozerali, čo im to zastavilo pred nosom.

Určite potrebujeme vymyslieť systém označovania dojazdov tak, aby si cestujúci medzi zhliadnutím električky a nasadnutím do nej nemusel predstavovať schému celej električkovej siete. Taká deviatka v Ružinove s cieľom "Vozovňa Jurajov dvor" asi nie je najšťastnejší príklad (ale to sme tu už párkrát riešili). Avšak označenie napr. "Chatam Sófer cez Špitálsku a Kapucínsku" pochopí asi každý, kto býva aspoň týždeň v Bratislave.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

4.6.2019
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #19:
Preto som pár príspevkov predtým písal, že by som použil čísla neexistujúcich liniek.
Odpovedať
810zssk

810zssk

4.6.2019
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Rozumiem, ale pri VJD je to problém, lebo tam jazdí iba L4 a teda ak máš dojazd cez Obchodnú, tak to nevieš označiť tak aby vlk v Dúbravke pochopil že to ide cez Obchodnú.

Označiť toto ako L9 po Chatama tiež neviem či by priemerný vlk pochopil.. takéto spoje idúce tri krát za deň nech sú radšej SADistické. Kto nepochopí, ten nenastúpi. Lepšie ako keby nastúpil a odviezol sa zle 🙂
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

4.6.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #17:
Inak rádio samozrejme áno.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

3.6.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #16:
Svoju žiadosť? Ja som sa nikdy nevyjadroval "vodiči žiadajú".
Odpovedať