Close

#6025, 6028, Depo Trnávka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (19/41)
Download item
Discussion post:
Location: Depo Trnávka
Date: 7.1.2022
Vehicle: Škoda 30 Tr SOR #6025
Škoda 30 Tr SOR #6028
Gallery: Škoda 30 Tr SOR
Route:
Author: Sor23
Times viewed: 8135

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
si

si

8 Feb 2022
#125 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #124:
daj priklady.... a idealne take, kde nemaju k dispozicii este nejaky dalsi rychly a kapacitny system (metro, pripadne vlak)
Reply
S499.1023

S499.1023

8 Feb 2022
#124 Rate positive Rate negative
Reply on: si #111:
V krajinách ako FR alebo DE sa električky vyberajú z podzemia na uličnú úroveň s úrovňovými križovatkami. Sú blbí?
Reply
Solider

Solider

8 Feb 2022
#123 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #120:
#7417 je ohlodaná na celej ľavej strane.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

8 Feb 2022
#122 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #121:
Wau, to fakt 😍
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

8 Feb 2022
#121 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #120:
Tak teda 7414 je už dnes vonku
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

7 Feb 2022
#120 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Andrej #119:
7414 a 7417 budú ako dlho mimo prevádzku?
Reply
Andrej

Andrej

7 Feb 2022
#119 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #118:
7785+7786 je po prehliadke, pred par dnami bola na skusobnej jazde.

7839+40 sa udajne ma opravit.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

7 Feb 2022
#118 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #116:
#7303+04 som nepočítal a takisto neviem, či sú pojazdné #7785+86 a #7839+40. ZV by minimálne 2 z 5 mali byť normálne električky (ideálne NP). Ja by som bol radšej za 1-2 K2 na špičkových poradiach 1, spustenie trate by som zbytočne neodkladal.
Reply Comment has been edited by the author.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

7 Feb 2022
#117 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #115:
Veď to môže rovno na 1 jazdiť pár K2? Pri tvojom návrhu tam bude v podstate jedna linka (1+3) v 4-minútovom intervale + jedna posilová v 4-minútovom intervale s K2. To tam nemôže ísť 1 a 3 v 4-minútovom intervale s pár K2?
Reply
Solider

Solider

7 Feb 2022
#116 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #113:
98 je to ale so záložákmi a tie môžu byť predsa v krajnom prípade kačice. A tých vozov/súprav je ak správne počítam 109 (30+30+29+20).

Tu sú len dve možnosti: buď sa to spustí takto a v tom lepšom prípade možno príde do konca roka 2023 aspoň 10 nových električiek, alebo radšej nech sa to nespustí. Neriskujme hanbu, pošramotená reputácia sa ťažko napráva.
Reply
Mhr1

Mhr1

7 Feb 2022
#115 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #113:
Pri 2-linkovom variante by pri int. 7-8 min. mohli do Petržalky jazdiť e-1,3 a špičková e-6, kým budú nové vozy tak e-6 s kačicami, interval by bol 2-3 min. Keď sa to dá v Karlovke, tak prečo nie aj v Petržalke?
Reply
Solider

Solider

7 Feb 2022
#114 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: si #111:
Môže tam byť plus mínus toľko isto ako na iných radiálach kde sú úrovňové križovatky, a to dve minúty.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

7 Feb 2022
#113 Rate positive Rate negative
Reply on: FFF13 #112:
Otázka ale je, či budeme mať vôbec dostatok električiek, pretože po predĺžení liniek 1 a 3 v 4-minútovom intervale do JD bude treba cez PD cca 98 zo 107 vozov, čo je celkom malá rezerva, ak nechceme mať na 1/3/4/9 v špičke K2.
Reply Comment has been edited by the author.
FFF13

FFF13

7 Feb 2022
#112 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #95:
Veď do PT sa okrem 3 predĺži aj 1 - obojsmerné vozy už nebude potreba
Reply
si

si

7 Feb 2022
#111 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Solider #96:
"Ak si niekto myslí, že na koniec Petržalky bude postačovať interval 4 minúty, pretože toľko má aj linka 95, tak mu prajem skoré vytriezvenie a úprimne ľutujem všetkých, ktorí v roku 2024 budú cestovať v Petržalke električkou"

a potom sa zrazu zobudime, ze vzhladom na urovnove krizovatky sa to uz ani velmi zahustovat neda....
(sorry ze mi nedalo kopnut si do toho ze aj stavba "na zelenej luke" s predbudovanou mimourovnovou ryhou sa da sprasit)
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7 Feb 2022
#110 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Dadino #109:
Zmluva ano podpisana. Ale NFP zatial nie. Stale je to ramcova, nemusí dojst aj nic.
Reply
Dadino

Dadino

7 Feb 2022
#109 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Petto #107:
Ešte raz. Peniaze na električky boli už v auguste minulého roku schválené a podpísaná zmluva. Preto ma zaujíma kde to viazne keď tvrdíte, že niekde to viazne. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=352273103115638&id=109832100693074
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7 Feb 2022
#108 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #106:
Ja nemam ziaden pocit. Len vravim, ze aktulne to vyzera tak, ze Petrzalku 2 fazu otvorime naozaj len s jednou linkou. Linka 3 s 3min je utopia vzhladom na zatial ziadne nove eliny vo vyrobe. Aj ty tu nizsie tvrdis ze "Ešte v tomto stupni to nie je."
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7 Feb 2022
#107 Rate positive Rate negative
Reply on: Dadino #103:
Zial nie su. NFP stale nie je schvaleny na nic cez EU fondy. Vid aj info o 94 busoch,kde je 1 vetou spomenute,ze zatial nic nie je objednane v elektrickej trakcii tbus, elina.
Reply
Solider

Solider

7 Feb 2022
#106 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Petto #102:
A čo máš pocit, že linka 3 v intervale 3 minúty bude znamenať menej vozov alebo čo? Linka 3 pri int. 3 min. +12 vozov, kombinácia predĺženej linky 1 a 3 pri int. 4 min. (v preklade 2 min.) je +10 vozov. Už len z tohto vyjadrenia je vzhľadom na skladbu vozového parku +10 asi priechodnejšie ako +12 (93/109 vs. 95/109, a to bez započítaných EZV). Jednoznačne minimálne 10 nových električiek je nevyhnutných.
Reply Comment has been edited by the author.