Close

#6016, 6266, route 209, Trenčianska ul., obratisko Mliekárenská

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Trenčianska ul., obratisko Mliekárenská
Date: 20.7.2016
Vehicle: Škoda 14 Tr #6266
Škoda 30 Tr SOR #6016
Gallery: Škoda 14 Tr
Škoda 30 Tr SOR
Route: 209
Author: osa
Times viewed: 4803

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mike

Mike

31 Jul 2016
#34 Rate positive Rate negative
Reply on: AAA #32:
Tak firma pána exnámestníka Koladu to robí dlhé roky už tradične.
Iné projekčné firmy na to nemajú dostatok skúseností a znalostí, alebo ak aj majú znalosti, tak nemajú dostatok kapacít, lebo sú vyťažení inými, väčšími a zaujímavejšími projektami...
Reply
S499.1023

S499.1023

31 Jul 2016
#33 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Mike #31:
Čímže sa tak Bratislava líši od iných miest? Aj ja som si pred pár rokmi od TSV a Konárika vypočul, ako im nikto okrem Deltesu nebol ochotný ani schopný vyprojektovať križovatku pod hl.st. ale neznelo to veľmi dôveryhodne.
Reply
AAA

AAA

31 Jul 2016
#32 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #31:
A to prečo len Deltes?
Reply
Mike

Mike

31 Jul 2016
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #30:
Ešte rok dva dozadu platilo že nové tbus trate v Ba nebol nikto schopný a ochotný nakresliť, iba deltes..
Reply
Solider

Solider

31 Jul 2016
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #28:
Mňa teda veľmi zaujíma, ak sa Koladovci dostanú aj k projektovaniu trate cez Mlynskú dolinu (čo je vysoko pravdepodobné), čo tam zase v spolupráci s oddelením parovodu vymyslia, hlavne v podjazde pod diaľnicou a na priecestí pod Mostom Lafranconi.
Reply
S499.1023

S499.1023

31 Jul 2016
#29 Rate positive Rate negative 1
Reply on: trolejbus6207 #27:
Tak tak. Toto vyzerá, ako keby to projektoval absolvent priemyslovky ako svoju študentskú prácu.
Najlepšie trate pre Bratislavu projektovala a stavala EŽ s ing. Zrzavým (dnes Elektroline) - Kolibu a Trnávku.
Reply
S499.1023

S499.1023

31 Jul 2016
#28 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #26:
Čo sa stĺpov týka, celý projekt zle, vytrhať, hodiť Deltesu s Koladom na hlavu a postaviť znova. Po prvé sú ti stĺpy zbytočne blízko, po druhé je ich priveľa. Takéto otočky vedia v Pardubiciach (resp. Elektroline pre Pardubice) naprojektovať bez stredového stĺpu. Na toto miesto by sa ideálne hodila rúrková otočka, ako bola na Trenčianskej alebo na Búdkovej. Lenže ako predchodca Deltesu pchal rúrky všade, tak Deltes pod tlakom parovodnej sekcie DPB ich úplne odmieta kdekoľvek.
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

31 Jul 2016
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #25:
ťažko mi hodnotiť z fotky, najlepšie by sa to dalo zhodnotiť spoza volantu, ale na to môžem zabudnúť ? ja som si vždy nadchádzal viac a potom šiel "naplno" do točenia, neviem, ako by takýmto štýlom vychádzalo minutie toho zadného stĺpa v stredovom ostrovčeku, v každom prípade tie stĺpy sú postavené úplne nezmyselne vzhľadom na to, že stavali tú otočku "na zelenej lúke"
Reply
Solider

Solider

31 Jul 2016
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #24:
Tiež sa tu točí cez 2 pruhy + ostrovček + 2 pruhy, len oproti Ružovej doline je prejazd cez ostrovček užší a sú tu spomínané prekážky. Prejazd je síce komplikovaný, ale nie nemožný, tie 31 Tr točiace sa počas výluky ani jeden stĺp nechytili.
Reply
Solider

Solider

31 Jul 2016
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #22:
Keď si pozrieš túto (https://imhd.sk/ba/media/gn/00154830/Zlozite-otacanie-klboveho-trolejbusu.jpg?1469962902) fotku, tak vidíš, že strednou nápravou už zametá okolo stĺpa po trávniku, pričom pri tom stĺpe naľavo má ešte dostatočnú rezervu aj na zrkadlo, ktorú by mal krútič kolieska vhodne využiť. Riešenie podľa mňa teda spočíva v tom, že ten ostrovček je potrebné zmenšiť, prípadne úplne zrušiť a stĺp s tým jedným napínaním prevesu (načo tam vlastne ten preves je, keď tam mohol byť teoreticky bočný držiak?) by sa mohol odstrániť s tým, že buď by sa zriadil bočný držiak alebo by sa preves ukotvil na stĺp č. 22, resp. 24.
Reply
S499.1023

S499.1023

31 Jul 2016
#24 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #21:
A navyše, ako pozerám na tú fotky, na Trenčianskej sa točilo cez 2 pruhy + stredový ostrovček + 2 pruhy a tu je na výjazde len jeden, lebo druhý je parkovisko.
Reply
S499.1023

S499.1023

31 Jul 2016
#23 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #21:
To chápem, že problém nie je s vedením, to tak nejako dáva logika, problém nebude ani s obrubníkom (kĺbák nemá väčší rázvor 1. a 2. nápravy než sólo), problém bude evidentne v tom stĺpe.
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

31 Jul 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #21:
ja skôr vidím problém v tom ľavom stĺpe na obrázku(smerom k nástupišťu), ten je umiestnený príliš blízko cesty
Reply
Solider

Solider

31 Jul 2016
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
Projektovú dokumentáciu k trolejovému vedeniu vypracoval Deltes, ale problém nie je s trolejovým vedením, ale s tým, že pôvodné vedenie mesta zgrlošilo a nedalo ani cent do rozšírenia cesty v ostrovčeku, tak, aby kĺbak druhou nápravou nepobral všetky obrubníky, a v neposlednom rade aj zbytočný stĺp v popredí tejto fotky (https://imhd.sk/ba/media/gn/00125145/Trencianska-ul-obratisko-Mliekarenska.jpg?1469923021), ktorý pri otáčaní vychádza uplne natesno.
Reply
Mike

Mike

29 Jul 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #17:
Počas maratonu je to vždy za asistencie dispečera..
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jul 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
prekonal som lenivosť a našiel som tú diskusiu - https://imhd.sk/ba/doc/sk/14050/Zacnu-jazdit-dalsie-nove-klbove-trolejbusy, tu som si s Mike-om písal o zfušovanej otočke na Mliekárenskej a je tam aj BigMacove upresnenie riadenia v 9TrHT, je to Rába, ja neviem, prečo mne sa vždy zjaví v hlave Csepel... ?
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jul 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
a na pôvodnej Trenčianskej mali problém s otočením hlavne 9TrHT26/28 s tým Csepel riadením, čo mali osadené, s Falbovou 6017-kou bol to menší pôrod ?
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jul 2016
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
áno, projektoval to zjavne nejaký diletant, to som tu písal už viackrát(dalo by sa vyhľadať v diskusii). Otočiť sa tam s kĺbom dá, však dvakrát sa tam už L201 a tuším aj L202 pri nejakom maratóne točili, ale podľa vyjadrenia niektorých vodičov to nie je zrovna jednoduché, že 31Tr má iný prejazdový profil ako 15Tr/TrM. Ja vtedy som nemal čas sa tam ísť pozrieť, tak neviem, aký chaos tam bol. Podľa mňa by to Sanos dal bez problémov, 15Tr/TrM som nezažil, tak sa neviem vyjadriť. Stará otočka je samozrejme znesená
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jul 2016
#16 Rate positive Rate negative 1
Reply on: trolejbus6207 #8:
Akože na starej Trenčianskej, kde mali s otočením problém aj niektoré 14Tr, som sa s klobásou otočil bez problémov a na novej otočke nie? To aký debil naprojektoval, podpísal, skolaudoval a prevzal? To ako keď bude niekde na križovatke Miletyčova x Košická strhnuté vedenie, tak sa kĺby nebudú môcť operatívne otočiť na Mliekárenskej? A stará otočka sa vlastne zniesla alebo ostala?
Reply
Mike

Mike

29 Jul 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: Peter6607 #12:
Aj 3 31Tr sério-paralelne.
Reply